vrijdag 7 januari 2011

Vrije Vrijdag

Compleet verkreukeld werd ik wakker vanmorgen om tot de conclusie te komen dat Riven nog sliep...hey en wij waren al een half uur later.
Ik even kijken, ja echt in diepe slaap. Een teken aan de wand. Het mannetje was gelukkig niet ziek maar wel oververmoeid, dus een thuis dagje vandaag.
Niet zo erg voor mij ook, want ik heb echt de hele dag pijn en door de krampen in mijn benen slaap ik echt helemaal niet meer.
Toch maandag eens overleggen met de verloskundige. Ik wil ZO graag slapen.
Vandaag ook een kleine mijlpaal, 30 weken zwanger!! Wat betekend nog 10 te gaan en vanaf volgende week niet meer aftellen in tientallen :D

Dit was mijn buikkie (nou ja BUIK) vanmorgen:


Het shirtje begint wat kort te worden of mijn buik te groot en de foto maakte ook duidelijk dat mijn eindelijk wit geworden strepen nu toch weer wat rood worden.
Nou ja ik had ze toch al en meer zijn er niet bij gekomen. Je huid kan immers maar 1 keer scheuren en meer strepen kunnen er niet bij hoor hahahah

De kleine meid is nog steeds erg beweeglijk en ik ben heel benieuwd of ze nou met d'r koppie naar beneden ligt. Ook daar zullen we maandag ongetwijfeld achter komen.
Inmiddels hebben manlief en ik besloten voor katoenen luiers te gaan. Je hebt tegenwoordig zulke mooie systemen en alle onze angsten over vieze poepluiers spoelen ging na nader onderzoek tot onze verassing naar het land der fabelen en wilde wij het dus wel wagen.
Het is zoveel beter voor het milieu en bespaard een hele hoop geld.

Vandaag ook eindelijk mijn nieuwe boek binnen gekregen met allerlei borduurpatroontjes, kan ik me eens lekker uitleven om nog wat dingen te pimpen voor beebje en kan ik eindelijk beginnen aan m'n kruipkleed. En zo blijft deze kreupele zwangere nog een beetje bezig :)

Ik wens iedereen een fijne vrijdag. Deze muts gaat zich wagen aan een glas zuurkoolsap.

Liefs Thess





Geen opmerkingen:

Een reactie posten