vrijdag 28 januari 2011

Oei toch weer even wennen die vrije tijd!

Tja, Riven 1 week thuis, paar dagen school, kerstvakantie, anderhalve week school, 2 en halve week thuis en nu weer school, hetzij de ochtenden, maar toch school.
Ik kan ten eerste melden, het gaat super super goed. De juf is razend enthousiast over onze kleine man, die toch al heel wat babbels heeft, overal aan mee doet en gisteren zelfs voor de hele klas een liedje heeft staan zingen.
De juf kwam naar buiten om me het te vertellen en mijn ogen vielen er bijna uit van verbazing. Mijn kind, je weet wel waarvan de vrije school zei, hij is zo bang en angstig, voor een vólle klas een liedje zingen??
Nou ik stond perplex!
Maar wel perplex met een mega grote glimlach.

Maar nu hij de ochtend weer naar school gaat heb ik ineens weer tijd voor mezelf. Erger nog vanaf volgende week donderdag gaat hij tot kwart voor 3 naar school! Hoe ga ik mijn tijd doorkomen? LOL
Ik denk met veel rusten voordat mijn beebje er is :-) Hij heeft het in ieder geval super!

Over beebjes gesproken, vanmorgen maakte Riven deze foto van mijn buik:
Het is niet de beste foto, maar ja het was vroeg. Deze buik is al weer 33 weken, wat betekend dat ik nog 7 weken (of 49 dagen) moet maximaal.
Stiekem gaat het best snel.

Omdat ik toch "al" die vrije tijd heb ben ik ook maar weer iets gaan borduren, in navolging van het voedingskussen ben ik nu begonnen met een kruipkleedje.

Dit is het eerste wat erop staat nu. En er zullen nog wat bomen bij komen in verschillende soorten en maten, wel zo gezellig zo bij die schaapjes :-)


En zo blijft deze mama een beetje bezig tot aan de bevalling.
Vandaag was dus een goede dag, mede ook omdat het zonnetje scheen, ik een aantal mensen kon helpen met  woorden, ik samen met Riven taart kon halen voor mijn feestje morgen.
Heerlijke zulke dagen :-)


1 opmerking:

  1. Wat fijn dit logje.
    Geniet maar van je mooie buik en van Riven!

    Goed weekend, liefs Roelien

    BeantwoordenVerwijderen