dinsdag 4 januari 2011

Beebjes (gedeelte van d'r) kamer.

Zo vandaag maar eens foto's gemaakt van de kast en de commode + plank die we voor ons beebje hebben gekocht. Dat had ik beloofd, maar elke keer vergat ik het weer, nu was ik toch alleen thuis en dacht van oh ja, foto's!!

Dus bij deze de kast:

En de Commode:

Zoals jullie zien lekker licht en ook nog eens lichtblauw, tja wij zijn niet zo van alles roze want het is een meisje :D En ik hou nou eenmaal van wat stoerder dat al dat prinsessen-spul en daarbij staat het op onze eigen slaapkamer en daar wil ik al helemaal geen prinsessen/roze/zoete zooi hebben :D
Geen wiegje dus en ook geen bedje. Aangezien de kleine bij ons slaapt (voor de mensen die nu heel hard gaan roepen ja maar dat is slecht: punt 1 lees dit eens: http://www.natuurlijkouderschap.org/three-in-a-bed-deborah-jackson/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+NatuurlijkOuderschap+(NatuurlijkOuderschap.org+Nieuws) en punt 2 dat maken we lekker zelf uit ;-) )
De plank boven de commode staat nu nog vol met zooi van mij, maar daar moet ik nog een plekje voor vinden, uiteindelijk komen daar de verzorgingsproducten etc te staan. De commode is heel hoog en ik vind dat heerlijk, niks zo erg als voor over moeten staan, vind ik dan :-)
Dus we zijn er klaar voor :-)

Gisteren kreeg Riven nog zijn kerststukje mee, aangezien wij er de dag voor de vakantie niet waren was dat blijven staan. Maar hij heeft alsnog een plekje op tafel gekregen, voor ons is het immers nog Yule en dan mogen er nog best wat dennentakken de tafel sieren vond deze mama ;-)


Vandaag lekker aan het poetsen geweest, het huis mocht weer nodig een stofzuiger zien (het lijkt nooit op te houden met 2 honden) en ik heb de was lekker weg gevouwen dat ging nu lekker vlot zonder helpende kleuter, hoe lief dan ook, soms is het handiger dat soort dingen zelf te doen en dan is het maar weer weg.
Ik geniet intens van de blauwe!!! lucht en het zonnetje en ondanks dat ik dalijk weer een pijnlijk wandelingtje mag maken vind ik het toch wel fijn even in dat zonnetje te lopen :-)
Deze zwangere huiskip gaat haar salade maken en nog even genieten van de stilte, straks is het weer een klein mannetje in huis en visite :-)
Fijne dag allemaal!


1 opmerking: