maandag 3 januari 2011

Rustige Maandag

Het was even wennen, weer vroeg er uit, nou ja dat vroeg er uit is het probleem niet echt dat doe ik elke ochtend wel, maar je dan ook nog aankleden en de kou in was dan wat minder.
Riven had geen zin om naar school te gaan en elke smoes kwam voorbij. Gelukkig konden we wel gewoon zonder drama mee en omdat Snuffie (zijn knuffel) ook mee mocht was het wat makkelijker.
Maar hij voelde zich niet fijn, de drukte van de klas overviel hem heel erg en een super verdrietig gezichtje keek me smekend aan toen ik weg ging.
Ppff mama ging heartbroken terug naar huis. En op die terugweg moest ik nog even een zwaan van de weg plukken die het verkeer op stond te houden.
Eenmaal thuis overviel de stilte me, het was al weer bijna 3 weken geleden dat ik echt helemaal alleen thuis was. Dus dook ik wat in mijn studie, snuffelde door boeken, en ging uiteindelijk maar onder een hete douche en een uurtje terug naar bed.
Ik was super blij toen ik Riven weer mocht halen en gelukkig had hij het toch wel naar zijn zin gehad, al zei hij wel dat hij verdrietig was omdat hij me miste. Samen hobbelen we weer naar huis en hebben lekker samen gegeten met een kopje thee erbij.
Ik was weer kapot van het wandelingetje dus ik voel me inmiddels weer een vaatdoekje.
De rest van de middag was lekker rustig, samen spelen, samen zijn en verder niks moeten.
Ik kon op mijn gemak mijn vitamine voorraad weer bijvullen bij mijn shop in Amerika en m'n kennis wat updaten via boeken.
En zo keuvelde we de middag lekker voorbij.
Nu is het over een half uurtje weer de keuken in, koken en wachten op papa.
En zo ging dit dagje lekker rustig voorbij :-)

1 opmerking:

  1. Ja vreemd hè, het huis weer terug leeg. Maar ook wel lekker. Ik heb er niet lang van genoten, ik ben gaan kijken wat de uitverkoop te bieden had.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen