woensdag 26 januari 2011

It's a beautiful day - Riven zijn eerste dag op de nieuwe school

Damn, mag ik even zingen, it's a beautiful day, the sun is shining and nothing is gonna stop me now!!

Punt 1: Ik moest op de fiets naar school en het regende niet!
Punt 2:Mijn nieuwe fiets fietst heerlijk
Punt 3: Het was maar 10 minuten fietsen
Punt 4: Riven ging gelijk spelen op het schoolplein en kreeg complimenten van andere kindjes over zijn stoere fietshelm
Punt 5: Hij ging meteen de klas in, durfde zijn naam te zeggen en ging zitten en had geen oog meer voor me!
En punt 6: Ik vertelde de juf toch nog even (just in case) dat hij niet altijd zindelijk was hiervoor en dat het misschien fout kon gaan, ondanks dat het nu goed gaat,
reactie; joh geen probleem, kleren genoeg, soms doen kinderen die hier 2 jaar zitten dat nog! Damn wat een opluchting!
Ik ging zo blij weg, zó blij en met tranen in mijn ogen, want dit gaat helemaal goed komen.

Ik denk dat ik een blij mannetje mee terug krijg straks! WOOHOOT!!

En omdat de biowinkel op de route ligt kon ik zelf ook gewoon boodschappen doen, zélf!!! Yay!!!

1 opmerking: