vrijdag 21 januari 2011

Stapje voor stapje (al weer 32 weken)

Alles gaat hier momenteel stapje voor stapje. Woensdag ben ik vooral bezig geweest met tips zoeken hoe ik Riven kan helpen niet meer in zijn broek te poepen.
En warempel de tips die ik heb uitgekozen helpen! Gisteren was hij de hele dag schoon! En ook vanmorgen is hij netjes naar de wc geweest! Dat geeft deze mama hoop :-)
Hij was zelf ook heel trots :-) En dáár ging het nou net om, hij moet zijn zelfvertrouwen weer terug krijgen. Gisteren kwam hij ook ineens enthousiast aangelopen met zijn schoolbeker van mama deze moeten we niet vergeten als ik naar de nieuwe school ga. Nou ik was helemaal verbaasd, want met zijn onzekerheid was hij al weer smoezen aan het verzinnen waarom we niet naar de nieuwe school zouden moeten... dus ik maakte me al weer zorgen. Maar hij heeft er toch wel zin in.
We moeten nog even wachten tot woensdag, maar dat redden we wel.
Gisteren hebben we lekker zitten verven. Dit wilde hij graag, en ik vond per toeval de doos met waterverf toen ik op zoek was naar kwasten, en dat vind ik toch fijner voor een kind dat olieverf. (en dan gaat mijn eigen verf niet zo hard ;-) )  Dus meneertje heeft zich lekker uit zitten leven op het doek, waar ik eerst zijn held super mario op had getekend. Later maakte we er nog 1 maar dan met Sonic. Ik ben vandaag weer de "pineut" om iets moois te tekenen wat hij kan inverven, maar stiekem vind ik het erg leuk :-)

Kleine kunstenaar ;-)

Vandaag ben ik ook 32 weken zwanger, dus nog 8 weken te gaan! Het gaat ineens zo hard allemaal. In huis zijn er steeds meer baby dingen. De tijd komt bijna om de kleertjes te wassen en te strijken en de ziekenhuistas klaar te gaan zetten. De kraamzorg is geregeld.. Tja we zijn er klaar voor. 

32-weken "buikje" 

We beginnen nu ook wel heel nieuwsgierig te worden naar ons kleine meisje. Vannacht lag ik met mijn buik tegen manlief zijn rug en kreeg ze de hik. Dus werd manlief op de maat tegen zijn rug getikt :-)
31 Januari mogen we ook weer naar de verloskundige. En in de tussentijd schijn ik ook nog "even" mijn verjaardag te vieren.
Gelukkig heb ik nog wat leuke dingen op het programma staan. Nog een boottocht om vogels te spotten en nog een dag met paarden.
Ik ben blij dat ik met beide dingen redelijk kan blijven zitten :D En dan is het redelijk op denk ik met de leuke dingen en moeten we wachten op het allerleukste ding , de bevalling ;-)
Vandaag doen we maar rustig aan, schilderen we nog wat en genieten we van het mooie zonnetje en de blauwe lucht. Fijne dag allemaal!


1 opmerking:

  1. Hoi Thessa
    Een dagje met de boot om vogels te spotten lijkt me gaaf..Maar dat jij dat nog aandurft?
    Een spannende tijd hoor!
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen