zondag 2 januari 2011

Kort rondje AWD

Na vanmorgen lekker uit te kunnen slapen en het allemaal heel relaxt aan te kunnen, kriebelde het toch om even naar buiten te gaan. Al snel werd (uiteraard) besloten om naar de AWD te gaan. We kozen deze keer ingang Zandvoort aangezien manlief hier nog niet geweest was en dan was het ook weer eens wat anders.
Bij de ingang was het een gekloot voor een kaartje dus is manlief maar het restaurant binnen gelopen voor een jaarkaart. Dan zijn we maar weer voorzien voor het hele jaar en zeg nou zelf 18,50 voor een heel jaar voor 6 personen is geen geld natuurlijk.
Met het zonnetje was het goed te doen, maar eerlijk is eerlijk het was toch koud, en als de wind even opstak zelfs waterkoud!

Echt veel foto's heb ik niet genomen deze keer, ik kon niet echt overweg met mezelf en zat te dik ingepakt.
We hebben wel wat leuke dingen gezien, zoals een dodaarsje, staartmeesjes en een glanskopmeesje.
Riven genoot van de restjes sneeuw (nou ja ijs). Maar als snel bleek dat ik niet erg ver kon komen en liepen we toch maar weer terug. De terugweg bestond voor mij uit harde buiken (oefen weeën), een kind dat mijn blaas in elkaar schopte en de verschrikkelijke pijn in mijn bekken. Oh wat baalde ik want ik redde het niet eens tot renbaanveld :S
Nou ja ik had ik in ieder geval een fris neusje ;-) En was maar al te blij weer even buiten te zijn in de natuur.
Morgen weer een schooldag. Ik  hoop zó dat het lopen me niet gaat opbreken want ik kan nu niet eens zelf boodschappen doen :S Frustratie!! ARGH!!

Goed we tellen af, nog 10 weken en 5 dagen ;-)


Niet de beste foto, maar een glanskopmeesje met een besje in zijn snavel.


Riven genoot volop van de restjes sneeuw.

Even voelen hoe koud het is :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten