maandag 24 januari 2011

Mijn laatste dag als twintiger *snik* ;-) (en work in progress is klaar!)

Nou daar zit ik dan, mijn laatste dag als twintiger, morgen moet ik toch echt aan de grote drie - nul gaan geloven. De tijd lijkt wel voorbij gevlogen, ineens ben ik 30 , heb ik bijna 4 kinderen, ben ik 5 jaar getrouwd, heb ik een wereldvent, lieve huisdieren, een mooi huis, de mogelijkheid mijn dromen waar te maken en nog zoveel meer. Gebeurde dat echt allemaal zó snel?

Niet dat ik het erg vind hoor, ik heb een prachtige toekomst in het vooruitzicht, kan niet wachten om mijn meisje te zien in maart en verder te werken aan alle mooie dingen die op mijn pad liggen, maar toch denk ik wel even van -slik- waar is de tijd gebleven?

Vandaag is mijn 1 na laatste rust dagje. Want woensdag gaat Riven naar zijn nieuwe school. Ik ben er best nerveus voor, niet om Riven hoor, want die is al aan het aftellen (klinkt positief he?) maar ik kan amper lopen of bewegen door de bekkeninstabiliteit en de fiets had ik afgezworen omdat dát juist helemaal zo'n pijn deed. Maar vanaf woensdag moet ik wel fietsen want school is te ver om te lopen, er rijd geen OV en ik heb geen rijbewijs. Pfew, flinke klus dus, ik heb dus nu nachtmerries over gebroken vliezen op de fiets enzo :D
Gelukkig krijg ik morgen een nieuwe fiets en ik denk dat dat wel zal schelen in het hele leed, tis toch fijn als je versnellingen niet in de zwaarste stand schieten om er niet meer uit te komen en dan ben ik ook af van die dunne enge bandjes en het zadel from hell.
We gaan er maar voor en zien wel hoe ver we komen, ik ben een doorzetter en als dit nodig is voor mijn ventje tja dan doe ik het toch, dan fietsen we maar wat langzamer ofzo.
Overigens kan ik ook melden dat meneer al een hele week schoon is! Dus begin ik nu toch echt te geloven dat het een groot deel aan school lag. Hij is zelf ook heel trots en voelt zich heel prettig dat het zo goed gaat dus ik ben echt heel blij hier mee :-)

Omdat ik zo lekker veel banktijd heb (lees amper wat kan) kon ik lekker door borduren aan mijn kussenhoes en die is nu eindelijk klaar :-)


Dit is het laatste stukje van de buitenste rand.


En hier de hele hoes in zijn geheel :-)

Ik ben erg blij met het resultaat. Ik heb het midden en de binnenrand bewust leeg gelaten omdat beebje daar strakjes met haar hoofdje op ligt. Dus nu is ze mooi versierd om haar koppie ;-)

Overigens trof ik vanmorgen vroeg dit schattige schouwspel nog aan.
Van links naar rechts: Noah, Sorcha & Karma.
Best bijzonder wat Noah zien we nooit en Sorcha mag nooit bij Karma in de buurt komen... Dus het was wel bijzonder dat ze zo bij elkaar laten met z'n drietjes. En ik vond het wel lollig dat de knuffels van Riven waren ingepikt evenals zijn pyjama :D Ze hebben alle drie iets om mee te knuffelen hahaha.

Nou ik ga nog even genieten van mijn twenty's en iets doen wat lijkt op eten koken, en dan maar eens beginnen aan mijn kruipkleed voor de kleine.

Fijne avond allemaal!

1 opmerking:

  1. Hihihi die laatste foto is echt geweldig, alle drie met hun eigen knuffel.
    En echt Thess, als je eenmaal 30 bent, kan de rest je niet meer schelen, dan berust je gewoon in iedere keer weer een jaar erbij. (en ik kan het weten..LOL)

    BeantwoordenVerwijderen