zondag 10 oktober 2010

Weer terug in de rust van thuis

Wat was de zaterdag een dubbele dag, eerst een stuk verwerken en van me afschrijven om vervolgens een lang heet bad te nemen en nog even bij te slapen, want mijn Godin wat was ik moe.
Eenmaal terug wakker en aangekleed en in de warmte van mijn gezin zakte de hoofdpijn en verdween de huiduitslag. Schijnbaar als iemand je een schurftbui bezorgd krijg je er ook schurft van :S
Inmiddels ben ik weer up en running en voel ik me rustig en toch ook wel goed. Ik ben zo blij dat ik dit hoofdstuk af heb kunnen sluiten en na een dag te hebben besteed aan de negatieve lading van de Engeland reis ben ik er nu wel mee klaar en wil me alleen nog maar richten op de positieve dingen van reis.
En vooral ook op mijn toekomst en vanmorgen trok ik daar ook nog eens een prachtige kaart voor, een mooi antwoord op een vraag die ik gesteld had aan de Godin :-)

Vandaag hebben we een beetje een rommeldagje, we hebben wat dode planten weg geruimd van het terras, opgeruimd en boodschappen gedaan en als het goed is komt mijn schoonvader straks met zijn vrouw even op visite.
Vooralsnog heb ik erg zin in morgen, want dan mag ik naar de verloskundige en de kans is groot dat ik dan het hartje van de baby te horen krijg. Erg leuk natuurlijk!
Beter is het net zulk weer als vandaag dat maakt het fietsen wat aangenamer naar het ziekenhuis. Ik kan inmiddels aftellen naar een volgend leuk iets, want aanstaande zaterdag hebben punt 1 mijn kinderen vakantie en punt 2 ga ik die dag naar het sjamanistisch festival. Ik heb vandaag lekker het programma uit zitten pluizen om te kijken waar aan wil deelnemen, er zaten een flink aantal interessante dingen bij, dus ik moet nog even op een rijtje zetten welke workshops ik precies wil doen.
De zaterdag erna zal ik zelf een workshop geven in de natuur en zullen we in de avond met een groep Samhain vieren. Ook  hier kijk ik erg naar uit, mede om bekende gezichten te zien en gezellig samen te zijn onder vrienden en mede pagans.

Ik heb veel leuke dingen in het verschiet en nu ik me los heb gemaakt van flink wat lasten lijkt de weg die voor me ligt alleen maar lichter te worden, dus dat is erg fijn.

Ik ben klaar voor de volgende stap, het pad van blij is nu ook nog eens verlicht, heerlijk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten