zondag 3 oktober 2010

Laatste gerommel van het weekend

Nou vandaag is het koffer inpakdag. Gisteren alles gewassen wat mee moest, dus vandaag alles opvouwen en in de grote koffer doen. Uiteraard heb ik het gevoel dat ik 100 dingen ga vergeten maar ja je kan niet alles hebben ;-)
Vandaag doen we het extreem rustig aan want ik ben ziek, mijn keel voelt aan als schuurpapier, mijn hoofd doet pijn en ik ben gigantisch misselijk. Dus geheel tegen mijn principes in heb ik dus een paracetamol genomen na ik had opgezocht dat het veilig was tijdens de zwangerschap. Want ik trok het niet meer.
Dus Thessje doet het rustig aan vandaag. Het enigste wat ik op mijn lijstje heb staan vandaag is de koffer verder vullen en een sinaasappelcake bakken want daar heb ik al dagen trek in.
Het avondeten is een makkie vandaag dus ook daar heb ik gelukkig niet veel omkijken naar.
Ik heb de kinderen beloofd te knutselen vanmiddag, dus ik moet nog even kijken wat we precies gaan doen, maar ik verzin vast wel wat leuks, we hebben zo'n grote buit kastanjes inmiddels dat we daar vast wel wat moois van kunnen maken :-) Volgens mij had Jaiden het idee om er een spinnenweb van te maken en dat moet vast wel lukken, wol en sateprikkers zat hihi.
En dan is het morgen toch ineens de grote dag. Mijn vriendin komt al vroeg omdat Leiden een ramp is om binnen te komen, tis meer bezet dan ontzet, maar dan is ze in ieder geval op tijd. Gelukkig is zij de enigste die meerijd dit jaar, ik heb namelijk ondervonden dat ik het op zich niet erg vind als iemand meerijd, maar ik mag ze ook altijd weer terug brengen en dat is nou net even te veel voor mijn irritatie knoppen. Want zodra ik uit het vliegtuig kom, wil ik bij mijn gezin zijn en naar huis en vrij tegen mijn man kunnen spreken zonder me eerst nog een uur in te moeten houden. Dus de eerste les van het paard treed deze keer meteen in werking, ik laat niet over mijn grens heen gaan en neem dus niemand mee die ik niet mee wil nemen, ik doe wat IK leuk vind. En dat scheelde meteen al een hoop kopzorgen! Nu weet ik dat ik bij aankomst gewoon meteen naar huis kan en lekker kan babbelen tegen manlief. Dus de dingen heb ik beter geregeld deze keer.
Nou ja vandaag maar lekker door gaan, het zonnetje schijnt en het is een mooie dag, misschien kan ik vandaag zelfs nog wel wat doen op mijn terras, wat er mogen een hoop dode plantjes weg en wat dingen gesnoeid. Ach we zullen het wel zien. Ik ga in ieder geval genieten van mijn rommeldagje deze mooie zondag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten