woensdag 13 oktober 2010

De weg van het paard

Vanmorgen begon mijn dag met lekker blijven liggen ipv 7 uur opstaan. Riven is altijd vrij op woensdag dus dat is lekker relaxt zo midden in de week. Voorlopig houden we dit ritme lekker aan want zowel mij als Riven bevalt het maar al te goed om lekker samen te zijn. We kunnen er nou eenmaal niks aan doen dat we verknocht zijn aan elkaar ;-)

Gisteravond een heerlijk gesprek gehad met manlief, dat soort gesprekken houden me sterk voor mijn toekomst plannen en maken dat ik me gesteund voel. Ik moet nog steeds elke dag denken aan de lessen die ik gekregen heb op de paardenworkshop en het is heerlijk om te weten dat mijn pad de weg van het paard gaat volgen.

Vanmorgen heb ik dan ook even heerlijk getrommeld op mijn paardendrum. Die verbinding maakt dat ik meteen in verbinding sta met mijn witte spirit horse :-)
Dit soort momenten geven vaak beeld van de toekomst en hoe mijn pad zal lopen en dat is een heerlijk gevoel. Dingen worden helder voor me in de trance van paard. Ik kijk dan ook erg uit naar mijn volgende paardenworkshop. Dat er een paard gaat komen is ook wel 100% duidelijk nu. In mijn reizen heb ik haar al vaak gezien, maar het is ook fijn dat ik het praktisch al helemaal doorgesproken heb met mijn man, hij is immers de gene die het kan realiseren voor me, financieel gezien dan ;-)

Het is zo mooi om te zien dat ik nu de juiste club heb gevonden om een opleiding te volgen en dat het perfect aansluit met de workshops die ik eerst nog wil doen en het krijgen van de baby. Gewoon helemaal ment to be.
Zaterdag ga ik ook iemand opzoeken die zelf het paard heeft als totemdier om eens wat vragen te stellen en die persoon zijn ervaringen te horen. Ben daar gewoon heel benieuwd naar, want verder ken ik eigenlijk niemand die op die manier dat contact heeft met paarden. Dus leuk!

Eigenlijk is mijn trommel nog steeds niet klaar maar vanmorgen met het trommelen kwam het beeld wat mijn trommel nog "miste". En aangezien we vandaag een vrije dag hebben, kan ik daar een mooi project maken. Riven vind het super leuk om te knutselen dus gaan we eens kijken wat hij kan maken terwijl ik lekker verder ga aan mijn trommel. Ik wil haar graag klaar hebben voor Samhain, dan kan ze met de viering meteen ingewijd worden. En gaat ze fris mee het nieuwe jaar in, ontdaan van negativiteit, en energie die ze niet meer nodig heeft, net als ik ;-)

We zijn er klaar voor, let's follow the way of the horse!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten