maandag 25 oktober 2010

Het weekend zit er weer op

Na een prachtige dag zaterdag hebben we het er gisteren maar van genomen om eens bij te tanken. Ik was werkelijk kapot en heb tot 9 uur 's ochtends op bed gelegen en dat is voor mijn doen héél erg uitslapen. Riven was ook lekker rustig, lekker rommelen met lego en blokken. En wij lekker koffie, thee en bankhangen. Aangezien we toch nog even naar buiten wilde, maar geen uren wilde lopen, zijn we lekker de stad in gegaan. Beetje rondsnuffelen, her en der wat leuke dingetjes gekocht, en bij de V&D een broodje gegeten. Wat erg gezellig was. Eigenlijk wilde ik bij thuiskomst de bolletjes planten die manlief voor me had meegenomen zaterdag, maar toen ik keek naar de bak en alles wat ik nog moest doen, hield ik het maar voor gezien en maak ik er een klusje van om samen met Riven te doen als manlief morgen naar Frankrijk vertrekt voor 2 dagen. Dan hebben we lekker wat te doen.
Wel hebben we de mezenbollen opgehangen, want we hebben hier hele groepen meesjes op het dakterras en hopen stiekem dat we de groep staartmeesjes ook kunnen lokken van de boom voor ons huis, naar de boompjes op het terras. Ik ben namelijk een beetje verliefd op die kleine pingpong balletjes met staartje :-)
De kooltjes en pimpeltjes waren er vanmorgen in ieder geval al wel snel bij, dus nu hopen dat de staartjes hun voorbeeld volgen :-)



Iets minder vond ik vanmorgen weer op de fiets klimmen om Riven naar school te brengen, ik vind kou helemaal niet leuk dus als het even niet hoeft.... maar ja wat ik veel erger vond was om hem op school weer achter te moeten laten en dan dat eenzame jongetje weer te zien zitten.... Ik ging dus met een humeur van beneden het nulpunt weer naar huis :(
Hopelijk heeft hij het naar zijn zin gehad en valt het allemaal mee, mijn moederhart is momenteel nogal kwetsbaar voor verdrietige kindertjes. Dus ik ben blij als ik hem weer kan halen straks. Dan kunnen we samen even naar de stad, want hij had zulke koude handjes vanmorgen dat ik wantjes geen overbodige luxe vind dus die gaan we eens kopen samen, evenals een kinderkooksetje voor koekjes en een hele hoop pret :-) Dan hebben we wat te doen als papa er niet is. Daarbij moet ik ook hard iets gaan verzinnen voor het halloweenfeestje waar hij heen gaat zaterdag, hij heeft al 100 dingen opgenoemd hoe hij verkleed wilt gaan... Dus ik ben benieuwd en hoop dat ik iets leuks kan verzinnen wat hij ook leuk vind.
Verder richt ik me nog steeds heel erg op donderdag, dan heb ik mijn 3D echo en daar kijk ik héél erg naar uit, ik kan dan eindelijk gericht babyshoppen :P
Goed voor nu maar een kop thee, wol en haaknaald en eens verder haken aan m'n babydekentje, anders komt dat nooit af ;-)

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten