donderdag 30 september 2010

Weer een stukje dichterbij

Iets waar je graag naar uit kijkt duurt vaak héél erg lang. Terwijl rot dingen vaak sneller voor je deur staan dan dat je lief zijn. Gelukkig krijg ik maandag eindelijk iets waar ik lang naar uit gekeken heb en wat leuk is. Alles is inmiddels geregeld, alles is betaald, nu alleen nog mijn koffer inpakken. Hier wacht ik nog even mee tot de dag van vertrek aangezien ik door mijn prachtige buik wat beperkt ben in mijn kleding en dus alles moet wassen dit weekend alvorens ik het mee kan nemen.
Morgen mag ik eindelijk mijn ponden ophalen, en dan ben ik er klaar voor!
1 Voordeel, het weekend zal wel heel snel gaan want we hebben dit weekend alle jongens thuis, wat het gezellig en druk maakt en leuke dingen gaan altijd snel voorbij. Nu begint het weekend sowieso lekker, want manlief heeft morgen vrij genomen en we mogen morgenochtend eerst met de kleuterklas van Riven naar het bos. Pure zelfmoord natuurlijk, maar we doen het graag. Vervolgens naar huis, boterhammetje eten, en dan mijn ponden halen om dan naar Den Haag te gaan om de oudste 2 van mijn jongens op te halen.
Dit weekend zal ons geduld weer erg getest worden op het gebied van parkeren, aangezien het leiden ontzet is dit weekend en je dan schijnbaar overal je auto neer mag kwakken en jij als vergunninghouder mooi pech heb als zo'n debiel op jouw plek gaat staan. Die dagen doen ze volgens mij niet aan boetes, GROM!
Terwijl ze juist dat een mooi bonnen quota zouden kunnen halen, gemeen he van me? :P
Kortom de hele stad hier is dit weekend 1 groot gekkenhuis, al sinds gisteren is 1 belangrijke doorgaande weg afgesloten voor de kermis en zullen we gekweld worden met dronken mensen, geschreeuw, pauper muziek, en ik hoop heel, héél veel regen *evil grin*  Kortom je begrijpt ik hou niet zo van dit feest, ik vind het altijd hét feest waarin zo'n beetje elke Leidenaar dronken in de goot ligt en dat moet dan "gezellig" zijn...
Not my cup of tea dus we houden het zo ver als we kunnen ver van onze bed show en das nog best lastig als aan de rand van de singels woont.
Nou ja we zullen ons niet vervelen in ieder geval met onze koters en verzinnen wel wat om ons mee te vermaken. Zo wil ik thuis ook een krans maken voor de herfst en hebben we Riven beloofd een plank te maken voor al zijn lego. Zodat het overzichtelijk blijft. Genoeg te doen dus. Maar we hebben er zin in dus dat scheelt. Ik hoop voor mijn oudste zoon dat er wel wat winkels open zullen zijn zaterdag, want hij heeft voor zijn verjaardag een bon gehad voor Gamemania en hij zal die wel al te graag willen uitgeven ;-) Dat mag hij dan wel met zijn stiefpaps doen want mama waagt zich niet in de feestvreugde :D
Mama heeft als überklusje denk ik maar het trimmen van de hond. Die is er heftig aan toe en zal me zeer dankbaar zijn als ik 'm van wat korter haar voorzie.
Maar goed eerst vandaag maar eens rustig voorbij laten gaan voordat alle drukte morgen losbarst.
Tot die tijd tel ik toch nog steeds stiekem af tot maandag naar het moment dat ik vanuit het vliegtuigraampje land zie na een groot stuk boven de zee te hebben gevlogen. En dan m'n hart voel juichen met het gevoel, YES, ik ben weer thuis!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten