vrijdag 10 september 2010

Lekker druk

Volgens mij ben ik 1 van de ongelukkigen die gewoon de hele zwangerschap misselijk is. Ik ben inmiddels in mijn tweede trimester maar de misselijkheid is nog steeds weg.
Dus nog volhouden dus. Vandaag heb ik een redelijke dag. Om kwart voor 9 had ik de boodschappen al binnen en half 10 was ik het hele huis al door geweest. Yay for me!
Ik zal maar even weglaten dat ik tijdens het boodschappen doen bijna in de winkel stond te nekken... maar goed ;-)

Gisteren kon ik gelukkig een blij kind uit school halen. Ze waren lekker naar de speeltuin geweest en uitgerekend op de dag dat ik mijn kind een trui aantrok (hij is snipverkouden) is het gruwelijk warm. Dus de eerste klacht was mama ik smelt... ik kon het hem niet kwalijk nemen.

Hopelijk heeft hij vandaag net zo'n leuke dag als gisteren. Maar ik denk dat het wel goedkomt. Mama houdt zich vandaag lekker bezig met leven in d'r nieuwe boek "Ouderschap vanuit het Hart" en met het verder haken van haar babydekentje. Ik begin inmiddels erg uit te kijken naar de volgende afspraak bij de verloskundige en over 2 en halve week mag ik een afspraak gaan maken voor de 20 weken echo. Ook hier kijk ik naar uit, omdat ik stiekem hoop er achter te komen wat het geslacht is van mijn kindje. Ik ben niet een beetje nieuwsgierig ofzo.
Ik moet zeggen dat ik deze keer zeer rap ben met namen. Ik heb voor beide geslachten al een naam. Dus daar hoef ik niet meer over na te denken. Eigenlijk ben ik het meeste bezig met wat wil ik in huis nog allemaal aanpassen voordat de baby er is :D
Mijn nr 1 op de lijst is een schommelstoel. Nu wil ik die al jaren, maar nu gaat hij er toch ook echt maar eens komen vind ik. Niets zo lekker om met een dekentje en een boek in een schommelstoel te hangen :)
En dalijk met de baby natuurlijk.

Maar goed voor ik eerst inrichtingswoede krijg ga ik over 25 dagen eerst op vakantie naar Engeland. Doodsbenauwd voor het vliegen, ik ben zo gruwelijk bang dat ik het vliegtuig onder kots.... Maar ja dat mag de pret niet drukken denk ik dan maar. Ik kijk er erg naar uit om zwanger rond te lopen in mijn geliefde Glastonbury. Om samen met m'n kindje op de sluitsteen te zitten en mijn buik te baden in de bron. Iets wat nooit meer terug zal komen en voor mij heel bijzonder zal zijn. Vooral omdat ik het kan delen met de gene die bij mijn bevalling zal zijn.
Dus die 25 nachtjes tel ik graag af en het kan me niet snel genoeg gaan.

Morgen eerst nog wat anders leuks doen. Lekker beginnen aan een 4 seizoenen wolschilderij :-) Het bestaat uit 2 zaterdagen dus daar ben ik lekker zoet mee :-) Ik heb er ook veel zin in.

Nu nog maar een beetje bijkomen op de bank met m'n boek en een kop thee.

Fijne dag allemaal!

1 opmerking:

  1. Hoi meis,
    er is niets mooiers dan zwanger bij de bronnen te zitten. Chalice Well geeft dan zoveel sereniteit en bij de White Springs die enorme tinteling van leven. Zo mooi. (ik voel nu beetje heimwee)

    BeantwoordenVerwijderen