woensdag 29 september 2010

Plan uitgestippeld

Langzaamaan worden dingen steeds duidelijker. Ik heb eindelijk gevonden wat ik wil doen en ben nu bezig uit te zoeken hoe ik dit kan gaan doen en heb er nog plezier in ook. 1 Van mijn doelen is om volgend jaar een paard aan te schaffen en hier lekker mee aan de slag te kunnen. Voor die tijd zal ik eerst nog wat cursussen volgen en staat mijn rijbewijs nummer 1 op de lijst. Eigenlijk had ik daar begin van deze maand mee willen beginnen maar de zwangerschap gooide dat betreft roet in het eten dus doe ik dat liever als ik bevallen ben omdat ik weet hoe verder ik kom in m'n zwangerschap ik steeds gammeler wordt en pijntjes krijg die niet helpen bij het rijden. Ik had namelijk precies het zelfde toen ik leste en zwanger was van Riven, uiteindelijk ging het gewoon niet meer en dat risico wil ik nu niet lopen. Dus nog even geduld. Mijn motto is het komt vanzelf wel. En dat geeft me ook nog even de tijd om te sparen aangezien een rijbewijs nogal duur is ;-)
Ook heb ik een mooie reis op het oog naar Ierland voor volgend jaar waar ik erg veel zin in heb. Dus veel leuke dingen op stapel. Met als hoogtepunt uiteraard de baby. Het zal nu niet lang meer duren voor ik de kleine elke dag zal voelen :-) Ik kijk er uit naar dat moment. Tot nu toe heb ik 2 keer heel duidelijk een tikje gevoeld waarvan ik zeker wist dat dat de baby was, dus ik kan niet wachten tot dat dagelijks zo gaat zijn.
Ook ben ik reuze nieuwsgierig naar de echo eind oktober. Ik ben zó nieuwsgierig!
Mijn buik begint nu toch ook echt voetbalvormen aan te nemen :D Ik geniet er echt van. Op de kwaaltjes na dan, want nog steeds ben ik misselijk en de term zwangerschapsdementie heb ik heruitgevonden volgens mij hahaha. Maar ja dat hoort erbij denk ik dan maar. Vooralsnog verloopt alles zo goed als het lopen kan in mijn situatie en dat maakt me erg blij.
Ook met de andere kids gaat het goed en zelf op het gebied van ex is het heerlijk rustig, wat mij uiteraard ook rust geeft. Ik moet nog steeds wennen aan het feit dát het überhaupt zo rustig is! Maar nu het langzaam bij me begint door te dringen kan ik me wel steeds meer overgeven aan dat gevoel en vind ik het dus leuk dat ik steeds meer plannetjes kan maken voor de toekomst. Het geeft iets om naar uit te kijken en om blij van te worden. Fijn idee dus!
Vandaag is mijn ukkie lekker vrij, het zonnetje schijnt, dus ik denk dat we straks maar eens de biologische markt onveilig gaan maken samen. Nadat deze mama eerst lekker haar kookboeken heeft doorgespit om te bedenken wat we gaan eten vanavond... Wat een crime is dat soms :D
Maar gelukkig geen grijze wolken boven Leiden dus een dag om van te genieten!
Fijne dag!

Thessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten