zaterdag 18 september 2010

Rommelen

Vandaag was de bedoeling dat ik naar deel 2 van mijn wolworkshop zou gaan, maar door vervoersproblemen ging dit dus niet lukken... Hmz dan mezelf maar vermaken. Ik wilde naar het bos, maar had dit al gepland voor zondag. Nu baal ik natuurlijk omdat het zulk lekker weer is en ik morgen vast afgestraft wordt met regen... Nou ja ik hoop nog steeds op het beste en anders ga ik dichtbij ergens kijken.
Het zorgde ervoor dat ik vandaag wel lekker bezig was, de was moest gedaan worden, de bovenste verdieping is weer gestofzuigd, en de bedden weer lekker fris en alle ramen lekker op, nu het zonnetje toch is doorgebroken moet ik er maar meteen gebruik van maken.
Ook lag er nog een viltprojectje op me te wachten. Ik dacht dat ik de beschrijving kwijt had gemaakt maar ik had er dus overheen gekeken.
Mijn grappige Wobbes is nu dus af en ik blij, en Riven ook, hij is immers voor zijn herfstafel.

Wobbes Wiebelteen :D

Nu kan ik beginnen aan mijn volgende project een paddenstoel vrouwtje, alleen moet ik daar voor nat vilten en dat is best nog een uitdaging.... Dus ben benieuwd. Met een beetje mazzel komt ze ook nog af voor de herfst hihi.

Ook heeft het terras een opruimbeurt gekregen. Er waren veel dode planten en ik kwam er achter dat de mieren fijn een nest hebben gemaakt in mijn groentetuintje!! Kijk dat de slakken en vlinders het nou al als kraamkamer gebruikten was tot daar aan toe, maar nu zelfs de mieren... Gelukkig moeten we toch alles leeg halen in het voorjaar dus laat ik ze nog maar zitten. Ik kon nog wel 2 knolselderijen oogsten dus daar was ik blij mee! Jammer genoeg waren mijn vele mooie tomaten allemaal vermoord door ongedierte :( Volgend jaar gaan er alleen maar kruiden in omdat ik er dan geen tijd voor heb met de baby. Het jaar erna weer groenten. Doen we meteen aan wisselteelt LOL

Ook wist de postbode me nog blij te maken met een nieuw boek. Ik had niet verwacht dat het er al binnen 24 uur zou zijn, dus blijheid alom! Een vegetarisch kookboek voor aanstaande moeders en moeders die borstvoeding geven. Aangezien ik amper vlees eet, wil ik toch wel genoeg binnen gekregen en wat tips zijn mooi genomen. Als voedingsexpert weet ik een hoop maar better safe than sorry, en ik zeg nooit nee tegen lekkere recepten en geloof me die staan er in, ook voor baby's :-)



Inmiddels is het stil in huis, manlief en Riven spelen boven met de lego en mijn oudste 2 zonen genieten lekker van de zon en het nieuw aangelegde park en zijn dus buiten. Niks te klagen dus! :-) Geeft mij zo mooi de kans te gaan worstelen met mijn natvilt gedoe :D

Hier als laatst nog een fotootje van het kunstwerk van mijn jongste zoon, die had afgelopen week op school een zonnebloem gemaakt van bijenwas op een sateprikkertje :-) Ik was zó ongelooflijk trots :D Hij heeft ook een mooi plekje gekregen.


Riven zijn zonnebloem :-)

Nou goed, ik ga genieten van de rust en lekker fröbelen en hopen op goed weer morgen!
Fijne zaterdag allemaal!
Thessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten