zondag 26 september 2010

Mooie Cirkel

Als je dingen afsluit, open je ook weer nieuwe dingen.
Zo zag ik gisteren de laatste cirkel van deze opleidingsgroep. 4 Mensen gaan volgende week mee naar Glastonbury om zich te laten inwijden of toewijden. Het was een mooie cirkel. We hebben de basis gelegd voor onze oceandrums, en ze hebben door meditaties en rituelen hulpmiddelen gekregen voor hun pad volgende week in Engeland. Heel mooi om te zien en om mee te mogen maken. De cirkel sluiten was voor mij emotioneel. Je hebt een jaar met een groep gewerkt wat zeker niet makkelijk was dit jaar door meerdere redenen, maar wel altijd mooi en krachtig welke wending de Godin het ook besloot te geven.
Ik heb de cirkel met trots afgesloten, ik kon werkelijk blij zijn met hoe deze mensen zijn gegroeid en kan alleen maar hopen dat ik ze een basis heb gegeven waar ze hun verdere leven op voort kunnen bouwen.
Na afloop zijn we met de hele groep uit eten geweest, wat super gezellig en leuk was. En moe en voldaan kwamen we allemaal thuis.
Dit jaarwiel is qua cirkels nu afgesloten, weer een mooi en heftig jaar voorbij.
Nu is het tijd voor mijn eigen pad, waar ik afgelopen zaterdag de eerste stappen op heb gezet. En waar ik in Glastonbury ongetwijfeld meer stukjes van te zien zal krijgen. Ik kijk er naar uit om volgende week weer terug te gaan, naar deze plek waar ik zo van hou. Ik heb veel mooie en leuke dingen op stapel staan. En ben klaar voor een nieuw avontuur, alleen voor mezelf en de dingen waar ik blij van wordt.

World here I come!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten