zondag 12 september 2010

Lazy Sunday

Zo mooi als het weer gisteren was, zo grauw is het vandaag. En waarom is het toch dat ik juist als het zulk weer is van alles wil doen :S Ik wil naar het bos, ik wil naar het AWD, ik wil naar het Solse Gat, naar de Blauwe kamer... ppfff ergo conclusio, ik wil te veel.
Ik zal dus wel thuis blijven. Wat overigens ook niet zo'n slecht idee is, want een beetje bijtanken na een drukke dag gisteren kan helemaal geen kwaad. Zegt mijn gezonde verstand....ahum..

De workshop gisteren was heel erg leuk. Omdat ik zelf ook wol en viltnaalden heb, ga ik vandaag lekker nog een beetje zitten pielen aan m'n wolschilderij. Je moet immers wat als je verstandig moet zijn :D

Riven speelt boven met manlief met de lego. En in huis is het eigenlijk heel stil. De honden liggen te slapen. Alle katten liggen voor pampus en nu ik dit tik begint het te regenen en die hoor ik nu zachtjes tegen het raam.
En dan is zo'n druilerige dag toch ook best wel lekker. Misschien is het niet erg om een dagje thuis te rommelen.

Ik wens iedereen een heerlijke lazy sunday. Ik ga lekker aan de slag met plukjes schaap ;-)

Thessa

PS mijn schilderij so far:

3 opmerkingen:

  1. Ga jij je schaap maar plukken. Ik denk dat ik vanmiddag toch nog even naar buiten ga, kastanjes zoeken! (en ik gok erop dat het droog wordt)
    Fijne wollige dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn hart zegt wandelen, het weer regent. En mijn lijf kan niet langer dan een uur lopen :( Volgende week weer een weekend, morgen mag ik weer heel sportief fietsen en wandelen hihi

    Liefs Thess

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles op z'n tijd, daar heb je gelijk in.
    Je seizoens/jaarwiel wol schilderij ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen