donderdag 23 september 2010

Van alles en nog wat

Vandaag ben ik precies 15 weken zwanger, hoera! De "enge" periode zijn we nu wel ruimschoots voorbij en ik ga nu braaf mijn zestiende week in. Over 33 dagen eindelijk mijn echo, maar voor die tijd gelukkig ook nog een heleboel andere leuke dingen.
Zo ga ik morgen eindelijk m'n workshop doen met paarden. Ik kijk hier al weken dan wel niet maanden naar uit, omdat ik 2 dingen met paarden af heb moeten zeggen door mijn zwangerschap. Dus ik heb er zin in. Ben heel benieuwd wat de paarden me te vertellen hebben en hoe ik het zal ervaren. Fototoestel gaat uiteraard mee ik kan vast wel iemand vinden die wat plaatjes van me wilt schieten. Dus aftellen maar. Ook nog maar 10 nachtjes slapen voor ik naar Engeland ga. Ook hier kijk ik naar uit. Tijdens Mabon en Samhain lijkt de magie van mijn maantje groter te zijn op de 1 of andere manier. Het reageert heftiger op de volle maan en veranderingen in energie. Nu is mijn maantje ook gezet rond deze maanden dus misschien heeft het daar mee te maken, maar het verschil is duidelijk te merken. Gisteren heb ik nog heerlijk uren zitten kijken naar de maan. Ze leek wel gelig en door de nevel van de wolken ook bijna spookachtig. De kamer van mijn zoontje en de badkamer werden soms blauw verlicht als de wolken wegtrokken, ik vind dat zó mooi. Met donkere maan zal ik in Glastonbury zitten, en ik zal daar dan ook een nieuwe maan avond bijwonen. Ik ben echt heel benieuwd. Ik kijk er naar uit.
En na Glastonbury kan ik uit gaan kijken naar het sjamanistisch festival en de herfstvakantie met de kinderen (gaat de tijd zó snel??) Genoeg leuke dingen op stapel dus. En dat geeft me wat om naar uit te kijken, want voor de rest kan ik niet bijster veel. Mijn knietjes doen nog steeds flink zeer en het elke dag fietsen helpt daar ook niet bepaald bij, maar lopen levert weer pijn in m'n bekken op dus verkies ik fietsen maar boven lopen. De ene pijn is toch minder als de andere.. Maar ondanks alles probeer ik toch zo dapper mogelijk rond te hobbelen en me zo min mogelijk af te laten nemen. Ik wil niet dat de gevolgen van de tumor me er onder krijgen dus ik blijf positief hoe moeilijk het accepteren ervan soms is.
Goed ik ga maar eens een boodschappenlijstje maken en dan maar de biowinkel verblijden met een bezoekje.
Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten