zaterdag 26 februari 2011

Moeder bewustzijn (ofzo)

Tja hoe moet ik het anders noemen? Dat gevoel van eenwording?
Ik had het met al mijn kinderen, dat moment dat al je zintuigen scherper lijken te worden. Je alles intenser beleefd in je energie.
En dat heb ik nu ook weer. Ik voel me nog meer verbonden met Moeder Aarde en haar natuur en wezens.
Ik zie ze meer, ik hoor ze meer.... Bekijk en bevoel de dingen anders.
Dingen komen anders binnen.
Alsof je spiritueel gezien even een leveltje op getild word.

Ik kan er intens van genieten, want ondanks dat ik  me heel verbonden al voel met alles, merk ik ook dat het plezier me er soms echt van is ontnomen door de pijn en ongemakken. En deze extra boost lijkt het even helemaal goed te maken. Alles is helderder. En dat is heerlijk!

De huisdieren kijken ook ineens anders naar me, alsof ze een verandering bespeuren in mijn energie. De 2 huisdieren die het dicht bij me staan, lopen me ook de hele dag achterna, zorgen dat ze in de buurt zijn. Mijn kater Bran wijkt geen moment van mijn zijde in de nacht en komt overdag regelmatig even kijken en tegen me praten. En overdag houdt mijn hond Sky me nauwlettend in de gaten, soms zo erg (hij legt dan zijn hoofd ergens neer en gaat me aan zitten staren) dat ik er de kriebels van krijg en hem weg stuur omdat ik me er ongemakkelijk van voel, het rare beest.
Ze weven een soort liefdevol net om me heen.

Vandaag moet ik officieel nog 19 dagen. Ik ben heel benieuwd hoe lang het nog gaat duren, het rommelt in ieder geval nog flink voort.

Gisteren heb ik nog een mooie buikschildering gekregen van m'n soulsister, het was een bijzondere ervaring, tis voor mij toch heel intiem om iemand zo aan je te laten zitten, maar het resultaat mocht er zijn :-)
Mijn eigen Maanhaasje buik!


Little Moonhare about to get born :-)

En nog even samen:

Je ziet ook helemaal niet hoe moe ik ben ofzo...ahum....

Vandaag maar een rustig dagje houden, het weer is guur, dus mama zal de keuken we induiken om iets lekkers te koken :-)
Fijne dag allemaal.

1 opmerking: