zondag 6 februari 2011

Ondertussen borduurde we ook nog een beetje

We zitten niet stil natuurlijk. Nou ja ik zit wel stil eigenlijk, maar ik doe ook nog wel iets, al is het niet veel.
Ik ben begonnen met een nieuw borduurprojectje, deze keer een klok. Een klok? Ja echt waar :D
Je moet wat toch? Daarbij vond ik hem te schattig om niet te maken en je moet de babyafdeling in huis toch ergens mee pimpen nietwaar? :P

Dus ging ik aan de slag om eerst maar eens het patroon op mijn stof te krijgen, wat nog tegen viel zo los uit de hand. het werd dus een combinatie van tegen het licht houden, de belangrijke dingen overtrekken en de rest uit de losse hand erbij. En dan maar aan de slag!


Het patroon na wat geklooi eindelijk op de stof, ja goed gezien het is een koekoeksklok!


We beginnen maar bij de bovenkant, het hertje...


En steeds een stapje verder, vogeltjes, boompjes....


En dit is hoe ver we vanmorgen waren, of hoe ver we dit weekend zijn gekomen.

Nou wilt dat manlief een heerlijke hangmatstoel heeft opgehangen voor me, deze had ik gekregen voor mijn verjaardag. 2 Keer raden wie zich daar vandaag in installeert met al haar kleurtjes garen, naalden en schaartje ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten