donderdag 3 februari 2011

Deze ochtend

Besloot ik het eens rustig aan te doen, en dan écht rustig. Manlief brengt tot de bevalling Riven naar school, dus de dag begon met Rivje aankleden, brood maken, tas in orde maken en Riven uitzwaaien. En even een traantje weg pinken want mijn kleine grote man gaat vandaag voor het eerst tot kwart voor 3 naar school...
Wat ga ik doen met al die tijd?

Nou ja vandaag dat rustig aan doen dus maar. Gisteren was toch wel intensief en zet weer tot veel te veel denken en omdat dokter Yummie met van alles in mijn hoofd had lopen purren, zat uiteraard mijn neus weer fijn dicht en heb ik geen oog dicht gedaan omdat ik half de moord stak en compleet uitdroogde.
Resultaat daarvan, geen slaap, tig keer drinken, en honderd keer plassen ;-)

Toch mocht het de pret niet drukken want deze ochtend begint verder goed.

Zo maakte ik een lekkere kop thee.

Earl Blue Diamond, 1 van mijn favo's.

Genoot/geniet ik van de zon die echt royaal schijnt vandaag.

Ja ja, ik moet mijn ramen zemen, maar ik ben zwanger dus ik heb een excuus ;-)

Ik ging lekker aan de slag met mijn borduurwerk, je moet immers wat als je alleen maar kan zitten.
Bijna klaar! Tis nogal een priegelwerkje geworden....maar wel mooi, vind ik :D

Tijdens het borduren houdt Lasco me gezelschap, mijn trouwe oude sok...

Wat hou ik toch van dat beest, is hij echt al weer 8??

En hoera, de postbode kwam langs met alweer 2 boeken!!
1 Om te quilt ideetjes op te doen en 1 om inspiratie op te doen om Keltische te tekenen.

En op het terras keek ik nog even blij naar mijn 2 frambozen, m'n budlea's en de blije winterpostelein die erbij groeit :D

De budlea heeft zelfs al groene scheuten!!

Nou met zoveel blije dingen en zonneschijn moet ik de dag wel doorkomen denk ik, ook al mis ik Riven stiekem wel heel erg. Vanmiddag ga ik trouwens kijken naar een volkstuintje! Erg leuk want meer grond = meer groenten en dat is erg leuk.
Daarbij een beetje met m'n handen in de aarde wroeten met een lieve baby op mijn rug...tja ik zie dat helemaal zitten :-)

Nu lekker die thee opdrinken en verder met dat priegelwerkje, geniet van de zon allemaal!



1 opmerking:

  1. Oei dat laatste beeld, lekker in je tuintje met baby op de rug in de aarde wroeten. Hou dat beeld vast! Misschien kan dat zo maar van de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen