donderdag 24 februari 2011

Lief eitje voor kids

Ik heb zo'n kind dat gek is op een gebakken ei, maar dan vervolgens de ei van het brood af eet.
Vandaag had mama een ingeving om dat brood toch ook naar binnen te krijgen ;-)

Nodig:
Boterham
ei
een uitsteekvormpje

Hoe doe je het?
Steek met een vormpje in het midden van de boterham en haal het vormpje eruit.
Dit kan je zelf lekker opeten :D

Doe wat olie in een koekenpan en kluts het ei. (je kan ook het ei heel laten)
Doe de boterham in de pan en vul het uitsteekvormpje met het ei.

Laat langzaam bakken en tada, geroosterd brood met in dit geval een heel blij vlinderomeletje :D

Ik had een heel blij kind ;-

2 opmerkingen:

  1. Haha super. Wat toevallig, had van de week ook 'dierenpannenkoeken' gebakken voor klein meisje. (vormpjes uitgestoken uit een pannenkoek)

    Vanavond moest ook haar omeletje in de vorm van een beertje... Zucht...

    Morgen hutspot-elandjes proberen ofzo? Misschien werkt het overal wel mee. Zou wel leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thessa....een Dagvlinder?
    Ik las dat je dan toch naar Frankrijk wil..(eerst de dingen hier afronden)...
    Tja..Dat lijkt me een moeilijke beslissing...Maar die vrijheid..Niets moet ..alles mag..Dat lijkt me heerlijk..
    En dat allemaal in de vrije natuur.
    Fijn weekend alvast...Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen