vrijdag 4 februari 2011

Een volkstuintje betaald met weeën...

Gisteren zou ik met een vriendin gaan kijken naar een volkstuintje. We koesteren allebei de ambitie zelf groenten, fruit en kruiden te verbouwen en daar het me redelijk lukt op mijn terras is het natuurlijk veel leuker in een tuin. Dus zo geschiedde, na een wachtrij, krijgen we een uitnodiging te komen kijken :-)

Ik kan melden liefde op het eerste gezicht!
Een super groot stuk, met 3 fruitbomen, grote en oude!, een grote kas/schuur, een lage kas, maar alles onwijs slecht onderhouden.
Maar hey daar heb je mannen voor en dat mocht de pret niet drukken dus we doen het! Vanaf 1 maart hebben we een tuin :-)

Hier wat fotootjes van ons aankomende paradijs:





Omdat het best een stukje waggelen was voor mij, nam mijn lijf wraak en hoe :(
In de auto begon het mee steken in m'n rug en harde buiken, eenmaal in bed was het niet meer te houden en ben ik half jankend onder de douche gestapt in de hoop dat het zou afnemen, dit gebeurde helaas niet maar maakte me wel loom en met een hoop pijn viel ik uiteindelijk in slaap :(
Vanmorgen kotsmisselijk wakker, maar geen steken meer, slechts een betonnen buik.
Omdat Riven heel de dag naar school is kon ik vanmiddag wel even slapen en daar ben ik van op geknapt.
Helaas waait het gigantisch dus geen idee hoe dat straks moet op de fiets :(, hopelijk hoef ik dat ritje NIET te betalen met weeën..... wish me luck!

(maar kheb wel lekker een tuin!)

1 opmerking:

  1. Ziet er een super tof stukje groen uit en met een serre, kben jaloers! Geniet ervan als je er straks de eerste sla kunt plukken.

    BeantwoordenVerwijderen