maandag 21 februari 2011

Druk Weekend

Ondanks dat we dit weekend de jongens niet hadden was het toch druk. Mijn nesteldrang viert hoogtij, dus hebben we een hoop werk verzet. Zo hebben we een antieke kast, die onderin vol zit met allerlei spullen en schrijfsel van mij en ineens had ik zin deze uit te zoeken.
Zo gezegd zo gedaan. Het ruimde lekker op en ik heb weer voldoende ruimte in mijn kast. Ik denk dat er wel 30 schrijfblokken lagen :D (ik hou niet van schrijven hoor) Daarna moesten we naar mijn ouders, manlief had verleden week hun router werkend gemaakt en nu was er een kat op gaan staan en werkte er niks meer...grom!
Dus wij weer naar Hoek van Holland om de zooi te maken. Bij thuiskomst was ik compleet naar de klote en was ik blij toen ik lekker mijn bedje in kon met een boek.

Gisteren was het dan de dag voor de keuken. Nou wat ruimde dát op. Ik ben elk keukenkastje door geweest en heb alles weg gegooid wat we niet meer gebruikten of niet meer nodig hadden. Ook de trapkast hebben we compleet leeg geplukt, en daar hadden we al niks aan gedaan sinds we hier kwamen wonen. Daar hadden we ooit toen we hier net kwamen wonen spullen ingestopt waarvan we dachten, zoeken we nog wel uit....
Nou gedaan en de kast is nu opgeruimd en leeg. Ook de koelkast/vriezer ontdooit en gesopt, de vloer, de plinten..nou ja we waren goed op dreef en alles is weer fris en schoon.
Manlief zeemde zelfs nog de ramen zowel binnen als buiten, dus ik kon mijn lol niet op. Nu kan ik aankomend weekend lekker gaan verven en dan ben ik helemaal tevreden :D

In de middag waren we allebei kapot en hebben we nog wat lopen rommelen en doen. Riven hupste er vrolijk tussendoor en hielp met van alles mee, zo schattig!

Helaas braken er in de avond voor mij weeën uit zowel in de vorm van harde buiken als gruwelijke steken in mijn rug en heb ik de hele avond rondjes gelopen omdat ik niet eens normaal kon zitten of liggen. Uiteindelijk ben ik maar op mijn zij gaan liggen met de tranen in mijn ogen en geconcentreerd op mijn ademhaling en zo in slaap gevallen. Ik werd uiteindelijk wakker omdat ik me niet kon bewegen. Wat bleek ik was ingebouwd door 3 katten, die schijnbaar allemaal troost kwamen bieden. :-)
Na wat katschikken (ipv bloemschikken) konden we alle 4 weer liggen zoals we wilden. (mijn katten zijn heel makkelijk, je tilt ze op, legt ze ergens anders neer en ze slapen vrolijk verder)
De pijn had me flink uitgeput want ook al was ik vaak wakker tussendoor sliep ik vast en was ik allang blij dat de steken en pijn weg bleven.

Vanmorgen moest manlief al vroeg weg voor zijn werk dus om kwart over 6 had ik het bed voor mezelf! Heerlijk! Gewoon kunnen liggen zoals je wilt en alle kussen en deken inpikken om een groot comfortabel nest te bouwen en zo kon ik lekker tot kwart voor 8 blijven liggen en daarna lekker de thee drinken die klaar was gezet op mijn nachtkastje. Mwah kan niet zeggen dat er niet voor me gezorgd word ;-)

Deze week heeft Riven lekker vakantie, dus we hoeven niet vroeg op, niet te fietsen, te willen, te wandelen of wat dan ook. Een beetje rust voor het lijf, want het lijf is echt op nu.
Manlief gaat na de vakantie als het goed is halve dagen thuiswerken zodat ik de fiets nu echt tot de bevalling kan vermijden. Want we hebben beiden nu toch wel het idee als ik mijn lichaam nog verder gaat pushen, de gevolgen nogal groot en vervelend kunnen zijn.

3 Maart mag ik weer naar de verloskundige, ik hoop dat alle voorweeën toch een beetje een uitwerking hebben op de baarmoedermond en dat deze toch wel wat gerijpt is. Nou ja meer dan afwachten kunnen we niet ben ik bang...
Dus doen we maar rustig aan, en wachten we af. (nog 25 dagen.......)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten