zondag 13 februari 2011

Kinderfeestje from hell

Ik moet het even van me af schrijven hoor....

Hier gisteren een rare dag, mijn oudste zoon had een feestje en toen ik hem kwam halen bij het restaurant van de ouders van de jarige, stond er politie allemaal huilende kinderen en ik zag mijn kind nergens.
Nou ik sprong meteen uit de auto, wat blijkt ze mochten na het eten naar buiten (13 kids zonder ouderlijk toezicht) en hadden buiten een krat flesjes gevonden en deze tegen een muur kapot gegooid. Een buurtbewoner had de politie gebeld en die was dus gekomen en die koters in de kraag gevat. Dus kinderen doodsbang, geen ouders nog daar, want het feestje was om 18 uur afgelopen en dit gebeurde rond 17.15 uur. De moeder van de jarige sloeg dat kind ff een bloedneus waar al die andere kids bij stonden....nou echt waar, ik was pislink op die ouders. En kon gelukkig voorkomen dat mijn zoontje mee moest naar het politieburo een een melding kreeg bij buro halt of buro jeugdzorg....
En moet je voorstellen de politie was al ouders aan het bellen, wij hadden dus mazzel dat we op tijd waren. Ik was nu al geschrokken, moet je je voorstellen dat je je kids in goed vertrouwen achter laat op een feestje en je wordt gebeld door de politie of je je kind even af kan halen bij het politieburo....
En die kinderen liepen daar voor dat restaurant als kippen zonder kop....huilend, geen ouders, de ouders van de jarige nergens te bekennen.... nou echt...onvoorstelbaar. Ze waren al zo geschrokken van die knal die die moeder uitdeelde en de politie en dan daar zo plomp verloren moeten wachten op of je vader/moeder of tot je mee moet naar het buro....
Ik denk dat die ouders nog flink de pineut zullen zijn maandag op school(of al waren gisteravond door andere ouders). En dat jarige ventje, huilen!!! Echt zó zielig Verdrietig
Uiteraard heb ik mijn zoon ook wel een standje gegeven en flink met hem gepraat oover kattenkwaad etc etc, maar als ik eerlijk ben had ik meer medelijden met hem dan dat ik boos was.
Dus ik was weer een hartaanval en avontuur rijker.....

Wat overigens ook zo raar was, ze waren gaan paintballen met die kids, en ze moesten spelen als jochies van 10-11-12 jaar tegen grote gasten van 17-18 jaar.... Neem aan als je een feestje organiseert dat je dat die kinderen tegen elkaar laat spelen en niet tegen vreemde grote jongens Denken
Mijn zoon vond het verschrikkelijk in ieder geval, ze schenen ook helemaal geen beschermingskleding te hebben, ja een overal en een soort klepje voor je gezicht... Ik weet nog toen ik zelf ging paintballen dat ik een borstplaat kreeg over die overal, en een helm met een vizier wat over het hele gezicht kwam.... mijn zoon heeft overal kleine blauwe plekjes in zijn gezicht Verward

Ik ben gisteren ook maar geen discussie aangegaan met die ouders, want toen ik aan die agent vroeg van waar was het ouderlijk toezicht kwam vaders ter tonele en zei dat ze maar heel even buiten waren geweest en verdween toen weer, maar hier klopt natuurlijk helemaal niks van, volgens mij zoon waren ze al dik een half uur aan het voetballen toen ze die krat vonden, nou toen die flesjes gooien en toen de politie kwam moesten ze het opruimen en toen pas zijn ze naar de voorkant van het restaurant gegaan....

Zouden jullie alsnog verhaal halen? 

2 opmerkingen:

  1. nee zou ik niet doen ik denk dat ze anders denken als jou. schrikken zeg als je je kind leuk naar een feestje laat gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff zal jij geschrokken zijn :O

    Dat verwacht je niet als je je kind leuk naar een feestje mee laat gaan. Kon er ook nog wel bij...

    Gelukkig is alles okee met je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen