vrijdag 11 februari 2011

35 Weken!! (and meet Snuffie)

Ja hoera het is zover, vandaag 35 weken zwanger, wat inhoudt dat ik "nog maar" (maximaal) 35 dagen moet broeden op mijn ei.
Het rommelt goed, dus ik hoop *hoop, bid, hoop* dat ik die 35 dagen niet ga vol maken natuurlijk.
Laat ik jullie eerst eens mijn prachtige 35 weken ei laten zien :D


35 Weken zwanger...

Vanmorgen had ik weer de luxe dat ik mocht blijven liggen van manlief, thee, antibiotica, en een appel werd aan bed bezorgd dus ik kon lekker blijven liggen. Ik hoefde alleen maar Riven aan te kleden en toonbaar te maken en deze hield me gezelschap tot ze naar school reden.
Dit bevalt me wel ;-)
En dan Riven nog vanmorgen mama je ziet er uit als een koningin.... waarop ik dacht je bedoeld zo'n Egyptische die al een tijd in een mummiekist ligt.... want ik had weer de hele nacht wakker gelegen en kon me niet voorstellen dat ik er ook maar enigszins florissant bij lag.
Maar gelukkig blijken kinderen daar doorheen te kijken en dan is het toch fijn om te horen dat tenminste 1 persoon op de wereld je mooi vind als je verkreukeld op je nest ligt met een heel fout Lion King big shirt aan hahahahaha
In onze ochtend gesprekken wist Riven me ook nog even te strikken. Riven heeft een knuffel genaamd Snuffie, een soort husky hondje. Deze zat ooit in een tas die bij mijn moeder vandaan kwam, en is sindsdien zijn lievelings knuffel.
Je begrijpt dat ding is helemaal afgeleefd maar dat mag de pret niet drukken.
Even ter verduidelijking, dit is Snuffie:

Is het geen spetter? ;-)

Maar goed wat bleek vanmorgen, Snuffie had een probleem... Nou vertel op zei ik nog dapper.
Snuffie heeft geen kleren en daarom heeft hij het koud. En omdat hij geen jas heeft kan hij niet naar buiten want dan wordt hij ziek.
Oeps werd ik hier nou net met mijn eigen woorden om de oren geslagen....shit!
Ehm...nou lieverd...zal mama dan een jasje maken voor Snuffie (dom dom dom van me)? En uiteraard kwam er meteen een enthousiast JAAAA, de val was gezet en mama was er ingelopen. En dan moet je ook meteen een trui en schoenen maken mam. Dan kunnen zijn jas en schoenen beneden bij de kapstok en als hij dan naar buiten gaat kan hij zijn jas aandoen.
Tja tegen die logica kan ik niet op.
Dus 2 keer raden wat er nu naast me ligt..... Precies! Wol, een haaknaald en ons fantastische model Snuffie.
Gelukkig wist ik er nog een tegenprestatie uit te slepen, Snuffie gaat dit weekend in bad! GNA! In de wasmachine met dat smoezelige ding!!

*dat ga ik nu maar weer braaf verder met de trui....en dan beginnen aan een jasje...het moet wel klaar zijn straks natuurlijk......zucht....*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten