woensdag 2 februari 2011

Uitslag ziekenhuis

Hier vanmorgen naar het ziekenhuis geweest ben net een half uurtje terug. Kon verdikkeme anderhalf uur wachten zeg....
Manlief was mee, maar kon om half 12 weg (ik had om 10.40 uur de afspraak) om Riven weer uit school te halen en we hadden maar afgesproken dat ik zou bellen als ik klaar was.

Nou uiteindelijk aan de beurt, een super leuke, joviale en aantrekkelijke dokter en die schrok een beetje van wat hij zag.... ze waren volgens hem flink grof te werk gegaan, mijn neusschotje staat hartstikke scheef en ik heb gruwelijke verklevingen die dus het ademen moeilijk maken en dus ook zorgen dat mijn slijmvliezen over productief zijn en mijn ene holte zit gewoon helemaal dicht en de ander is omdat het dubbel zo hard moet werken uitgedroogd en bloed daarom dus....
Conclusie: er is geen direct gevaar voor de bevalling, het kan gaan bloeden, maar dan is er hersen-technisch niks aan de hand (en zijn woorden waren, ach ik ben dan in de buurt LOL) en na de bevalling mag ik fijn een neusoperatie om alles weer te laten maken...
Echt.....soms vraag ik me wel eens af, kan het nou nooit eens normaal?
Maar ja ik ben gerust op dit vlak en dat telt.
Nu vlak 2 gaan onderzoeken, namelijk of de tumor terug is, ik heb diverse klachten die niet bepaald positief zijn. Dus ik ga deze week weer achter endocrinologie aan.... *zucht*

Maar verder leven we nog hoor.... alhoewel volgens mij ben ik dood en vergeten te gaan liggen.

En dan nog tijdens het onderzoek zo'n prachtige actie van beeb, zit die man met allemaal ingenieus spul in je kop te purren besluit madam maar even een soort houseparty te houden daar binnen...
Ik was dus onder double attack... ;)

2 opmerkingen:

  1. Pfff wat een toestand zeg, ik kan me voorstellen dat dit geen fijne dag was.
    Sterkte met alles en vanavond met vroeg naar bed (ofzo?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je je daar in ieder geval geen zorgen hoeft te maken. Dat moet toch een geruststelling zijn. Ik hoop dat het met je andere zorgen ook mee zal vallen.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen