maandag 20 december 2010

We zijn er klaar voor

Ppff wat doet nesteldrang toch een hoop met een vrouw! Zo MOEST en zou ik alles binnen hebben voor ons kleine meisje. Het mag dan nog wel 13 weken duren, maar in mijn ogen zijn die zo voorbij. Dus met het lekkere zonnetje van vandaag besloot ik toch nog op pad te gaan om de belangrijkste laatste dingen te halen samen met Riven.
Eerst even naar de brievenbus en de dierenarts voor ontwormzooi en toen door naar de stad. Wat een geglibber zeg! Er lag een dikke lag sneeuw in de haarlemmerstraat (onze winkelstraat) dus echt 3 x niks om te bewandelen.
Maar ja gelukkig had een beetje een steuntje aan Riven, het scheelt toch als je iemand een handje kan geven hahaha.

We hebben best een rot eind gelopen want ik wilde graag weten of Prenatal nog in onze stad zat, de laatste keer was het leeg, nu kwamen we er achter dat dat dus was om te verbouwen en was ik blij dat ze er dus zaten. Daar ein-de-lijk geslaagd voor een voedingsbh die er tenminste een beetje uitziet. Want jeetje als je zwanger bent of net bevallen, wordt je vaak ook meteen bestempeld tot mama en ik wil me toch nog een beetje vrouw voelen dus ik wil geen wit katoenen ding.... Maar goed ondanks dat de leuke dingen vanaf grote cupmaten gaan (die ik dus niet heb) heb ik toch een leuke zwarte met een kantje :D
Dus ik blij want ik was hier al maanden mee bezig hahaha (ja waar maak je je toch niet druk om he LOL)
En verder slaagden we voor omslagdoek, hydrofiele luiers, etc etc, nou ja goed alle dingen die je nodig hebt :D

Dus bepakt en bezakt waggelden we terug, althans ik, Riven ging een stuk soepeler dan ik ;-) Onderweg vond ik ook nog goede handschoenen dus helemaal blij. Dan nog een stop voor een lekker broodje wat we thuis lekker hebben opgegeten.

En tot geluk van mama ben ik ook geslaagd voor een mooie draagzak, deze is het geworden:
In de zelfde kleuren zoals hij hier staat. En deze hoef je minimaal te knopen dus kan je hem lekker vlot aantrekken.

Dus ik heb nu rust, alles is er (alleen nog een kinderwagen en wat kleertjes), dus beebje is welkom (nog wel even wachten uiteraard, niet nu!), maar we zijn er klaar voor!

De uitzet is compleet, we hebben een naam, we hebben het kaartje, dus hoera!

3 opmerkingen:

  1. hihi Thess met nestdrang, tis toch wat. Voor je het weet loop je straks het huis van onder tot boven schoon te maken, wat een beetje hormonen al niet kan doen. LOL
    (ik mag nu lachen, I've been there)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke draagzak, mooie kleur en versiering ook.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thessa
    Ik heb niet zoveel verstand van nesteldrang..en draagzakken.
    Maar ik wens je een fijne ( zeg je dat zo ?) bevalling..Ik begreep nog 13 weken.
    Ik wens jullie een fijne Kerst en een gezond 2011.
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen