vrijdag 24 december 2010

Supermarkt zen & stad-stress bestendigd ;-)

Waarom had ik nou net de mazzel vandaag boodschappen te moeten doen? Nou ja heel makkelijk eigenlijk, de rest van de week was er geen tijd. Gisteravond had een optie geweest ware het niet dat ik mijn waanzinnig mooie, gaafe en stoere kast en commode (+plank) moest ophalen, nou ja manlief moest dat doen. En ja dan is boodschappen doen wat lastig.
Dus zat er niks anders op dan vandaag.
Dus vanmorgen vroeg had ik mijn lief al gezegd, we gaan vroeg dan zijn we de ergste gekte voor.
Nou ondanks dat wij om 9 uur vertrokken was het al een gekkenhuis. Maar we hadden de tijd, manlief is nu 10 dagen vrij en we hadden afgesproken we doen chill.
Dus parkeerden we de auto (we hadden echt 1 van de laatste plekjes van de hele garage!) en gingen we compleet zen de supermarkt binnen. Damn wat een mensen! En allemaal compleet gek! En het lijkt alsof iedereen het zelfde wilt hebben! Ze duiken nog net niet de schappen in.
Maar ja aangezien wij geen kerst vieren (ja maandag gourmet als al mijn kinderen er zijn) hoefde ik niks speciaals te hebben, niemand was heftig op zoek naar een pakje roomboter of een stukje biologische kip, dus kon ik redelijk makkelijk alles pakken.
Af en toe was er een opstopping, maar dan wachtte ik braaf, telde ik tot tien en manoeuvreerde ik mijn karretje naar het volgende pad.
We hadden besloten zelf te scannen, dus Godinzijdank geen eindeloos wachten bij de kassa. We konden ons karretje meenemen naar de auto waar we deze vervolgens zo snel mogelijk leegde in de kofferbak en weg te rijden en te zien dat er gewoon een file stond de parkeergarage in!
Dit hadden we overleefd, en we waren er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, hoera!!
Maar ja dan was er nog stap 2, "de stad" hier moest namelijk nog een kleinigheidje gehaald worden voor oudste zoon. Dus hesen wij ons in onze jassen, dassen en wanten en vertrokken wij al glibberend richting het centrum van ons mooie Leiden. Ook hier leken de mensen compleet gek. De rijen bij de parfumerie zaken en de speelgoedwinkels waren ONGELOOFLIJK!!
Willen mensen echt zó graag hun geld kwijt vandaag? Blijkbaar wel want overal waar we iets wilden betalen, werkte de pin niet meer of héél traag. Nou ja we hadden de tijd. Toch nog even stiekem naar de prenatal lopen voor een mutsje voor beebje, waar we ook slaagden voor een aankleedkussen en hoezen en vervolgens heb ik mezelf getrakteerd op een super lekkere ijstaart bij de beste ijszaak van Leiden. Waarom hebben ze zulke winkels, deze zijn zoooooo slecht voor je haahhaha
En toen op naar huis, weg uit alle gekte.
Inmiddels hadden we de kast en commode naar boven gesleept (ik ben zooo sterk LOL) en kon ik lekker gaan inruimen.
En nu, nu ben ik compleet naar z'n grootje, maar voldaan.
Alles is binnen, beebje d'r spulletjes zijn allemaal mooi opgeruimd, we zijn samen, manlief hoefde niet te werken en morgen hebben we de dag aan onszelf zonder enige verplichtingen, heerlijk!
Dat wordt intens genieten voor me, want ik kan de warmte van mijn (halve) gezinnetje wel even gebruiken.

Lieve allemaal, ik wens jullie een heel fijn, gezellig en liefdevol kerstweekend toe. Maak er wat moois van en vooral geniet en doe wat je leuk vind!

Lieve groet
Thessa

1 opmerking:

  1. Ja, gekkenhuis hè?

    Geniet van de komende periode, meisje met je gezin en iedereen die je dierbaar is, het gaat om liefde en aandacht!

    BeantwoordenVerwijderen