woensdag 22 december 2010

Thess aan de klus

Bloed kruipt waar het niet gaan kan. Dus ondanks het feit dat ik me op sterven na dood voel, heb ik toe gegeven aan mijn klus hormonen :D
Ik wilde het bed omzetten in de slaapkamer want bedacht ik me dat is handiger met de kleine straks. Maar eenmaal bezig bedacht ik me van hmz... die rode muur, vind ik eigenlijk te rood. En laat ik nou een emmer met zandkleurige verf hebben staan...dus zo geschiedde, Thess een trap, kwast en roller gepakt en de rode muur zand geverfd. Vervolgens dacht ik als ik toch bezig ben kan ik de overloop ook wel doen... Dus verfde ik de hele overloop ook maar zandkleur.
En toen bedacht ik me dat de droger best bij de wasmachine past in het washok, zoals ik een tijdje geleden voorstelde aan mijn man, maar die dat vooralsnog niet had geregeld.
Dus dan maar zelf doen, dus hoppa droger bij de wasmachine in het washok, yay dat scheelt ruimte op de overloop. Dus verplaatste ik de kast voor onze handdoeken en beddengoed. Besloot deze meteen uit te zoeken en alles opnieuw te vouwen. En heb meteen een hoop weg gegooid.
Vervolgens alles gestofzuigd op de overloop en de slaapkamer, alles afgenomen en uitgezocht...
En nu nu ben ik echt compleet gaar....
Nu ligt er nog een stapel met kussen en grand foulards die ik moet uitzoeken....maar dat kan nog best een uurtje wachten want alles doet nu helemaal pijn.
Ik had vanmorgen ook nog mazzel bij mijn zoektocht naar een commode. Een super mooie aanbieding van een commode met een plank er boven en een kledingkast, alles in white wash en een stoer uiterlijk. Ik hoef namelijk geen prinsesjes zooi , mag dan een meid krijgen maar dat is niet mijn ding.
Dus ik helemaal blij. Morgen gaat manlief het ophalen. Dus ik sta  al helemaal te popelen om morgen die kast in te ruimen met alle spulletjes voor mijn kleine elfje.
Het gaat steeds dichterbij komen en ik vind het zó leuk en spannend!
Maar voor nu eerst maar even thee en zo een douche om alle verfspetters van me af te krijgen hahaha
Fijne dag allemaal!

1 opmerking:

  1. Hoi Thessa
    Doe je rustig aan..Ik geloof als ik dit zo lees dat je...Je nesteldrang niet onder controle hebt :)
    Fijn dat je er zo van kunt genieten!
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen