vrijdag 3 december 2010

De 0,3 milliseconde van Sinterklaas

Vandaag dé dag, Sinterklaas komt op school. We werden verzocht al om kwart over 8 aanwezig te zijn, dus 8 uur vertrokken wij helemaal ingepakt richting school.
De kleuters hoefden niet buiten op sinterklaas te wachten maar mochten binnen van achter het raam kijken....
Nou de juf had de kinderen net op tijd verteld dat ze voor het raam mochten staan en ik hoop dat er geen 1 kindje was wat met zijn ogen knipperde wat Sinterklaas kwam nog net niet in galop voorbij....
Resultaat, kinderen die er echt helemaal niks van snapte, want we mochten toch zwaaien naar Sinterklaas?! Ehm ja liefje dat was wel de bedoeling, maar je hebt hem gezien toch?
De troost van de juf was, hij komt straks misschien nog langs in de klas.... Of Riven daar echt blij van werd weet ik niet, want hij was eng stil deze ochtend...
Alle ouders moesten wel een beetje grinniken om het paard met de koude hoefjes, maar vonden het ook best sneu voor de kids.
Nou ja ik hoop maar dat de verschijning in de klas iets langer duurt dat a blink of an eye ;-)
Gelukkig kon ik onderweg nog wat leuke foto's maken en van de Sint wel te verstaan 1 en je moet goed kijken want hij ging zo snel voorbij dat het een wazig Sintje is geworden hahahaha en ik heb toch echt een hele goede camera LOL

Lekker door de sneeuw banjeren :-)

Het vergaan van de lijsterbes, maar wel een mooi plaatje zo met die sneeuw :-)

Niet knipperen want dan mis je 'm echt, kan je 'm zien? Die wazige witte vlek met rode vlek is de sint...

En op de weg terug zag ik dat we alweer kuifeendjes bij ons in de singel hebben :-)

Nu maar tijd voor thee en ben héél benieuwd wat Riven van zijn kadootje vind, we moesten het deels zelf maken, het is een doosje met daarin kaarsjes met versierwas..... Wij als ouders moesten het doosje beschilderen... Deze mama was een beetje bang dat hij het kadootje niet erg mooi/leuk zou vinden dus heb ik het meest niet antroposofische doosje gemaakt van school denk ik.... Met Super Mario en zijn vriendje Toad erop..... Dan is het doosje in ieder geval een succes ;-)
De verhalen volgen nog!

Fijne dag!
Thess


Geen opmerkingen:

Een reactie posten