woensdag 15 december 2010

Rustige woensdag

Gisteren en eergisteren ook was ik zo stom om te gaan fietsen... Dat was iets wat ik beter niet had kunnen doen, want ik heb pijn, en niet een beetje nee VEEL pijn. Ja met hoofdletters. Dus gisteravond om 20 uur op bed met een pijnstillers, maar de helaas heb ik de pijn niet weg kunnen slapen.
Dus vandaag was ik maar al te blij dat Riven vrij was en ik dus niet naar school hoefde te waggelen met die zere bekken.
Gisteren waren mijn hersens sowieso ietwat tot pulp geraakt, want ik heb gisteren in de klas 18 kleuters om de beurt geholpen met hun kerststukje.
Hartstikke leuk hoor, maar wel zwaar! Voor het zitten op een stoeltje wat zo klein is dat je knieën naast je oren zitten LOL
Maar de kindjes waren super blij en daar ging het uiteindelijk om. Volgens mij was dit ook 1 van de laatste klusjes die ik doe op school voor de bevalling.
Ik zie me mezelf niet meer in januari of februari nog zoiets doen. Dus hopelijk melden er zich nog ouders aan om te helpen want dat zijn er maar erg weinig.
Doordat Riven deze week weer naar school ging had ik wel tijd om wat te fröbelen en zo ben ik begonnen aan dit schattige kleedje:


Inmiddels ben ik al 3 schapen verder en al bijna klaar, maar ik was te lui om het fototoestel gebruiksklaar te maken om even snel een foto te maken dus als hij helemaal af is dan zal ik het resultaat uiteraard plaatsen :D
Het is een kleedje voor mijn Yulekaars en elk schaapje geeft een seizoen aan. Die je hier ziet is voor de herfst, in zijn karretje zitten pompoenen (mocht dat niet echt duidelijk naar voren komen hihi)
En zo vermaakte ik me de uurtjes dat ik even geen kindje had rondlopen.
Gisteren maakte ik de winter en vandaag de lente, dus morgen gaat het zomerschaapje erop en borduur ik alle details er op.
Lekkere bezigheidstherapie dacht ik zo :D

Verder heb ik best veel nagedacht gisteren en vandaag over mijn jaartje tumorvrij, er komen toch ook best wel flinke emoties bij kijken na zo'n lange tijd ziek te zijn. Ik realiseer me nu des te meer wat een mazzel ik heb gehad en ben zó blij met het pad wat ik nu loop.

Niet dat ik me nou zo fantastisch voel lichamelijk, want ik voel me meer dood als levend momenteel. Maar ik weet dat dat een kwestie is van de zwangerschap uitzitten en dat ik dan wel weer bijtrek. Het kan niet allemaal alleen maar leuk zijn denk ik dan maar.
Vrijdag ben ik alweer 27 weken zwanger en moet ik er nog 13, eigenlijk gaat de tijd heel erg snel als ik er over nadenk.
Geeft op zich niet, het kan me niet snel genoeg gaan want ik ben maar als te nieuwsgierig naar het kleine wezentje in mijn buik. 

Morgen Riven zijn laatste schooldag van dit jaar, met in de ochtend een kerstspel van de kleuters (wat ik al heb gezien gisteren omdat ze moesten oefenen) waarvoor ik zeker mijn camera mee ga nemen omdat ze er zo schattig uitzagen allemaal (mijn zoon als schaapje). En dan is het lekker 2 weken vakantie waarvan de laatste week manlief ook vrij heeft :-) Heerlijk! 
Kan ik het tenminste rustig aan doen, want mijn lijf heeft echt rust nodig.

Goed volgens mij is het weer tijd om huize Thessa weer van voedsel te voorzien en ga ik me maar eens verplaatsen naar de keuken.
Fijne avond allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten