vrijdag 11 maart 2011

Woohoot een week en zonder fles!

Ja ik blijf nog even spammen hoor, tis gewoon te leuk allemaal :D
Ik ben zo trots op mijn meisje, vandaag hebben we nog geen flesje gehad. Nou ja wel geprobeerd, maar madam had na 3 slokken zoiets van laat maar. En de rest van de dag hebben we dus mooi bij mama gedronken, en er is er geen kunstkoe aan te pas gekomen. De kraamzorg was vandaag ook voor het laatst en was super trots op me. Ik had al goed stuwing en jawel Niiv was ein-de-lijk aangekomen vandaag! 40 grammetjes erbij, mooi op mijn melk!
Dus mevrouwtje weegt nu 3740 gram. We willen uiteraard wel weer terug naar de 4 kilo (en beyond LOL).
Ik heb Gaga (de kraamzorg) bedankt met een grote bos bloemen, die had ze dubbel en dwars verdiend want zij heeft er mooi voor gezorgd dat we nu lekker bv-en (borstvoeden) en er allebei van genieten :-)
Het is zo fijn om zo'n hummeltje lekker bij je te hebben (ze ligt nu ook op me te slapen, en dat op maar 1 leegdronken borst :D hihi).

Dit weekend gaan we misschien even naar buiten, volgens Gaga kon dat al, ze is goed van temperatuur en kleur, dus kunnen we lekker in de draagzak (lekker warm) een luchtje scheppen buiten :-)
Misschien zelfs een klein rondje AWD *hoop hoop*

Ach we zullen we zien, eerst maar eens genieten van mijn gezin, zonder rompslomp van anderen :-)
Vanavond ben ik weer compleet dan zijn al "onze"  mannen weer thuis.

Nu eerst nog maar een beetje knuffelen en kroelen en genieten van de rust voordat de testosteron tornado hier weer los barst ;-)

Ik laat jullie achter met nog wat fotootjes.

Lekker slapen na me vol te hebben gedronken.

Tevreden snoetje...

Tja...er moest iets met een boertje, maar Niiv was meer benieuwd of er geen drinken kwam uit mijn schouders hahaha

Lief he?

I don't need no one to tell me about heaven
I look at my daughter, and I believe.





2 opmerkingen:

  1. ...smelt...

    En hoera voor je tieten!

    En je dochter natuurlijk. Duh.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja die laatste woorden van Live zeggen eigenlijk alles!!!!!
    (en lang leve de borstvoeding)

    BeantwoordenVerwijderen