woensdag 16 maart 2011

Naar buiten (at last!)

De zon begon te schijnen vanmiddag en ik barstte zowat uit elkaar. Ik kon het niet verkroppen dat ik binnen zat terwijl het buiten zo lekker was. En alle tegenstrijdige adviezen over Niiv mag wel en Niiv mag nog niet naar buiten... Ik besloot maar gewoon poep te hebben aan alle tegenstrijdige adviezen, mijn dochter warm in te pakken en gewoon naar buiten te gaan. Volgens van alles en iedereen mocht ze pas naar buiten als ze op geboorte gewicht was...ehm tja, ik heb geen weegschaal dus hoe zou ik dat überhaupt moeten controleren? En volgens mij was frisse lucht helemaal zo slecht nog niet voor een baby en had ze geen rare dingen of klachten en kon ze zichzelf inmiddels ook al goed op temperatuur houden.
Dus naar buiten die hap!

En oh wat was dat heerlijk na weken binnen te hebben gezeten! Frisse lucht, zonnetje op  mijn gezicht! En wat kan ik dan blij zijn met simpele dingen. De ganzen die lekker lazen te soezen in de zon samen met slapende zwanen. De knopjes in struiken en in bomen, die je van dichtbij toch een stuk beter ziet dan vanuit het raam ;-)
En gewoon lekker slenteren door de stad, zo simpel, en normaal heb ik er een hekel aan, maar nu vond ik het geweldig.

Ik moest vitamine K & D hebben voor de kleine, en ook nieuwe kompressen. En ik had afgelopen maandag een bon gekregen voor de H&M en een boekenbon, dus die moesten uitgegeven worden :D
Nu lukte dat prima met de H&M bon maar de boekenbon moet nog even op zich laten wachten.
Ook kon ik fijn de biologische markt even over en heb ik een lekker broodje gehaald bij de bakker. Nou ik kon mijn lol niet op.

Eerlijk is eerlijk, ik voel me wel een klein beetje dood nu, maar ik kan je vertellen wat is het fijn om niet bij elke stap die je zet pijn te hebben, gewoon lopen zonder pijn!! Wow, dat was al langer geleden dan dat ik me kon herinneren!
Dus dat ik nu moe ben was het helemaal waard.

Het kleine meisje had voor we weg gingen lekker gedronken dus sliep als een roos in de kinderwagen en ligt nu nog te slapen :-)

Zie hier:

In haar Hello Kitty jas die haar broer voor haar uitzocht ;-)
Eenmaal thuis en uitgepakt hadden we ineens een kat in de zak...


Onze ondeugd Sorcha deed waren onderzoek denk ik....


Toch wel een schattige kat in de zak vind ik ;-)

En eenmaal thuis lekker ons broodje gegeten, thee gedronken en nu mag mama nog even "uitrusten" voordat mijn kleine elfje weer honger heeft en ik daarna de keuken weer in mag om, hoera (NOT) deze keer pannenkoeken te bakken op verzoek van Riven.

Ik denk dat als alles slaapt vanavond deze mama zich maar trakteert op een warm bad met lekkere olie, een boek en nog maar een kop thee. 

Fijne avond allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten