donderdag 10 maart 2011

Bijna een week

Morgen is ze al weer een week, dat kleine meisje van me. Vandaag was ze weer gewogen en ze was niet afgevallen! Hoera! Uiteraard maakt dat het wel spannend morgen, want ze was stabiel gebleven. Dus ik hoop echt dat ze iets is aangekomen.
De borstvoeding gaat steeds beter, ze ligt nu heerlijk bij me te slapen op alleen borstvoeding en geen fles erna! Dat voelt echt super goed. Vannacht werd ik zelfs wakker met een nat shirt :D
Waar je al niet blij mee kan zijn als moeder ;-)
Morgen heb ik mijn laatste dag kraamzorg en ik ben ergens wel blij dat dan de rust weer terug keert en ik gewoon weer samen ben met mijn gezin. Het zal weleens waar een druk weekendje worden met alle jongens thuis, maar gelukkig kan ik de slaapkamer deur dicht doen als het te druk wordt ;-)

Het zal wennen worden als manlief over anderhalve week weer gaat werken. Ik ga morgen maar alvast oefenen met de draagzak omdoen :D Dat kan ik maar beter onder de knie hebben als manlief weer aan het werk gaat.
Nou ja voorlopig kan ik nog even anderhalve week genieten van de rust.

Ik ga nu maar lekker bij m'n meisje liggen :-) Ik kan er namelijk uuuuuuuuuren naar kijken LOL

Zo ligt ze er nu bij.... too cute right?

3 opmerkingen:

  1. Aaah natuurlijk kan je daar uren naar kijken.... Gelijk heb je hoor.

    En woooh zo vol dat een flesje niet meer hoeft, geweldig nieuws. Ben blij voor jullie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heerlijk dat ze er is!! wat een lief kuikentje veel geluk voor jullie en ze is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaaah puur geluk zo een mooi wondertje :-)

    BeantwoordenVerwijderen