woensdag 9 maart 2011

Al weer 5 dagen....

Wat gaat het snel, vrijdag is Niiv al weer een week oud. Niet dat dat nou zoveel is, maar het verbaasd me hoe erg ze er al bij hoort alsof het nooit anders is geweest. Ze hoort gewoon al in ons gezin en heeft er niks voor hoeven doen.
Het drinken aan de borst gaat inmiddels redelijk goed. Ze hapt goed, drinkt goed en laat zelfs haar flesvoeding staan of drinkt maar een deel ervan op, want dus betekend dat ze dan al redelijk vol zit van de borst. Dus ik zie dat maar als een positief iets.
Het kolven is nog steeds wennen. Tis toch raar zo'n apparaat aan je lijf. Maar ik doe het trouw na elke voeding, zelfs 's nachts, al kreeg ik vandaag te horen dat het niet noodzakelijk was in de nacht ook te kolven. Niiv zorgt immers ook voor productie. En rust was ook belangrijk voor mijn melk.
Ik merk nu ik een goede hulp heb en weer vertrouwen, dat ik me een stuk meer ontspannen voel en me daardoor ook veel beter voel.
Ken je nagaan hoe iemand je onzeker kan maken en je gevoel kan breken.

Vandaag is Niiv gewogen en voor het eerst sinds haar geboorte was ze aangekomen! Weleens waar maar 20 gram, maar ja tot nu was er bijna elke dag een ons vanaf :( Ze ging nu van 3680 gram naar 3700 :-) Het is een klein stapje, maar ook kleine stapjes tellen.


Niivje in de weegschaal :D

Verder is het zo'n lief poppie :-) Of eigenlijk is het net een klein marmotje, ze heeft bolle wangetjes en slaap het liefste de hele dag hihi. Maar op het moment dat die oogjes dan open gaan...ooowww Smelt!! Ze kan dan zo lief om zich heen kijken...echt úber schattig. Ook haar grote broer is nog steeds ernstig verliefd op zijn zusje en komt vaak even controleren hoe het is en dan een knuffel en een kusje brengen. Dus ik mag niet klagen, alle mannen dienen haar op haar wenken, dus dat heeft ze al goed voor elkaar met slechts 5 dagen op de teller ;-)
Nou deze mama gaat het marmotje maar eens wakker maken, volgens mij moet de boobie-bar weer open :D
Ik laat jullie achter met nog wat Niiv-kiekjes...


Lekker slapen naast mama...


En zo liggen we erbij als we ons vol gedronken hebben aan de borst LOL
Compleet uitgeteld hihi


Vingers zijn ook best lekker schijnbaar hehehe :D


Leker knuffelen met m'n marmotje
 (lekker verkreukeld zie ik er uit he? zo voel ik me ook LOL)




2 opmerkingen:

  1. Super dat de bv zo goed gaat en dat ze er gewoon echt vol van zit! Heeft ze toch snel onder de knie dan :) Joh over een paar daagjes heb je misschien heel die kolf niet meer nodig!

    Lol om die foto met die vingertjes in d'r mondje. Wat een heerlijk babietje is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die ene foto dat ze op bed ligt, helemaal laveloos heeft ze zich daar gedronken. Nou, maak je maar geen zorgen, als ik die foto's zie van Niiv, zit het wel goed met de borstvoeding. Dus Thess, geniet van je kleine meisje, jullie doen het goed!!!!

    BeantwoordenVerwijderen