donderdag 3 maart 2011

Nieuws van het zwangerschapsfront

Vandaag bij de verloskundige geweest en alle pijn en al het gerommel heeft zijn uitwerking gehad, mijn baarmoedermond was rijp!
Ik ben dus gestript en nu is het afwachten.
Beval ik dit weekend niet, mag ik maandagmiddag terug komen, gaan ze kijken en prikken we meteen een datum om ingeleid te worden!
Dus hoe dan ook, binnen nu en een week heb ik mijn dochter in mijn armen!!!

Ik ben zó verschrikkelijk blij want er is eindelijk een uitzicht ergens op :-)

Het rommelt flink na het strippen moet ik zeggen, dus wie weet dit weekend? vanavond? morgen?

We shall see, nog even en dan kan ik jullie gek spammen met foto's van mijn dochtertje :-)

5 opmerkingen:

  1. Aaaaaaa...spannend en leuk en mooi en fabeltastisch!!!!

    Sterkte meisje en alvast een goeie bevalling gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei oei tis bijna zo ver. (betekend dat ik nu iets heel snel moet afmaken ;0) )
    Zeker bij een rijpe baarmoedermond is strippen net dat laatste zetje wat je nodig hebt, eigenlijk nu zo veel mogelijk proberen te lopen, dan drukt het hoofd nog meer naar beneden en dat activeert de boel nog meer. Heel veel succes en ik kijk al uit naar de eerste foto's! Succes meis. (ik denk aan je)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, spannend. En goed nieuws, straks je kleine meisje in je armen.

    Irritant dat je zo weinig kan zeggen over wanneer het nu ECHT gebeurt maar ik hoop voor je dat dit je laatste post is en de volgende eentje is met foto's van zo'n heerlijk slome baby met slome handjes en waterige oogjes... Lieffff

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes! En zal aan je denken! Enorm spannend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien ben je nu al bezig met de bevalling..
    Spannend hoor...Sterkte..
    Groetjes Henk

    BeantwoordenVerwijderen