woensdag 30 maart 2011

Bah volgens mij gaat het regenen.

En laat ik nou mooi geen zin hebben om dik een uur in de regen te moeten banjeren en toch moeten. Riven loopt immers niet zelf naar huis en ik moet echt enveloppen hebben om nog wat verkochte MP dingen te kunnen versturen. Nu hoop ik uiteraard dat het blijft bij er heel dreigend uit zien en dat het droog blijft, maar om nou te zeggen jippie...mwah nee niet echt. Eerder GROM!
Waar is het zonnetje in eens gebleven? Of moet ik me afvragen waar komen die wolken ineens vandaan?

Laat ik maar positief blijven en er van uit gaan dat het gewoon droog blijft. *ahum* (en ik had gisteren zo'n leuke zomerjas gekocht, nu kan ik dus fijn mijn winterjas weer aan grrr)

Ik mag vandaag nu écht mijn groententas halen dus ik ben benieuwd. Gisteren was de paksoi overigens erg lekker. De mango deed het 'm, dus voor herhaling vatbaar.
Vandaag ga ik de groene kool maar vermoorden die in de groententas zit.
Ik weet ook al wat ik er van ga maken, namelijk gevulde koolrolletjes met kerriesaus uit de oven. De kool wordt gevuld met een mengsel van appel en noten. Dan gaan ze in een ovenschaal, dan gaat daar de (zelfgemaakte uiteraard) kerriesaus overheen en gaat het nog even in de oven. Echt verschrikkelijk lekker!
En dan lekker met rijst erbij. Geen hond die vlees mist bij dit recept ;-) Voor het recept *klik*
Dus ik kan vanavond lekker de keuken in en me daar een uurtje vermaken ;-)

Maar ja eerst maar even vermaken met mijn wandeling naar school en door de stad... gelukkig heb ik nog even een uurtje de tijd voordat ik weer de deur uit mag sprinten.

1 opmerking:

  1. Ik wil ook niet dat het gaat regenen, want ik heb net de was buiten opgehangen! Maar ik heb buienradar gecheckt, een voorlopig is het veilig voor was.

    BeantwoordenVerwijderen