woensdag 30 maart 2011

Geen slechte buit (en het waarnemend vermogen van een kleuter)

Net de tas gehaald en ik moet zeggen: Yay! Het ziet er goed uit en er is niks verlept!



Zie hier de buit :D Bloemkool, groene kool, paksoi, bleekselderij, 2 koolrabi (of pikmin zoals wij ze noemen), 3 grote appels en 5 mandarijnen :D En dat voor 10 euro. Wat ik dus heel netjes vind!
Ik ben om, op naar tas nummer 2 :-)


En nog even een leuke, maar ook lieve opmerking van Riven naar zijn zusje. Hoi Niivje ga maar lekker drinken uit mama's borstJE.....
Het was hem dus opgevallen dat mama geen flinke cup C heeft hahahahaha ;-)

1 opmerking:

  1. Ziet er goed uit de tas. Ik heb sinds kort (weer) twee odinpakketten. Ik ben er wel tevreden mee tot nu toe, nog geen verlepte dingen gehad. De paksoi met rode ui, mango en cashewnoten ga ik trouwens onthouden, klinkt lekker!

    BeantwoordenVerwijderen