dinsdag 15 maart 2011

*geeuw* druk druk druk

Jeetje wat een weekend! Het was zo druk met mijn testosteron-tornado hier in huis dat ik amper tijd had voor iets. Vandaag is mijn meisje al weer 11 dagen jong. Het gaat zo snel!
Het weekend was ondanks dat het druk was wel erg leuk. De jongens waren op zich redelijk lief en door het lekkere weer konden ze buiten spelen. Tja leuk, maar ik heb het geweten, ze gingen namelijk met z'n drietjes in de zandbak.... resultaat, 3 kinderen van top tot teen onder het zand, de huiskamer was veranderd in scheveningen (op de boulevard na) en ik ben anderhalf uur bezig geweest om alle kids te ontdoen van zand op de meest vreemde plekken in bad en onder de douche.... *zucht*

Zondagavond kregen we nog kraambezoek van vrienden, waarvan de vriendin nu 11 weken zwanger is. Ze moeten nog even wennen aan het feit dat hun wilde levensstijl nu toch echt voorbij is.
Geen flessen whiskey meer leeg drinken enzo hihi
Gelukkig konden we ze toch wel overtuigen dat ze er veel mooie dingen voor terug krijgen. Wij zijn nu hun ervaringsdeskundige LOL. Het was een leuke avond, maar oh wat was ik moe!
Gelukkig Niivje ook dus ik had een redelijke nacht.

Gisteren hadden we bezoek van schoonmams, dus weer een drukke dag, want ook al ben je niet actief bezig toch is het intensief om iemand de hele dag om je heen te hebben. En in de avond kregen we nog kraambezoek van een vriend. En ondanks dat ik moe was was het super fijn hem te zien, want dat was al veel te lang geleden. En zo kwamen we de dagen door.

Niiv doet het overigens super goed. Ze drinkt nog steeds af en toe een flesje, maar verder zit ze lekker aan de borst en geniet ik intens van haar. Soms als ik naar haar kijk kan ik het nog steeds niet geloven! Wat een wonderbaarlijk geschenk....

Ondanks dat ik nog weinig kan ben ik al wel weer volop bezig met plannen maken. Want ik had namelijk 1 heel groot ding op mijn verlanglijstje staan en dat was naar Engeland met mijn dochtertje. Iets in me zegt dat het moet, mijn hart roept me naar huis en ik heb sterk het gevoel dat het te maken heeft met een stuk heling van mezelf.
Dus zoals alles er nu uit ziet ga ik in mei met Niiv naar Glastonbury. Gewoon samen. Hoe mooi is dat?
Ik zie me al helemaal struinen met die kleine in de draagzak samen over de Tor, door de elfenpaadjes, samen naar de sluitsteen en een bezoek brengen aan de roodborstjes in de Chalice Well Gardens.... *zucht*... alleen als ik er al aan denk loopt mijn hartje helemaal over. Het is gewoon iets wat ik MOET doen. Dus ga ik er voor.

Aanstaande zaterdag met volle maan (overigens supersize moon, want de maan staat dichterbij de aarde en is daardoor 19% groter te zien) krijgt ze haar naam ritueel. Vond dat ze wel een zegening van de Godin en de andere wezens mocht krijgen als dochter van een priesteres ;-) Mijn kleine Imbolc meisje :-)

Goed het kleine pukkie slaapt, dus volgens mij betekend dat dat ik kan ontbijten! Riven is naar school, manlief moest naar een vergadering dus ik ben voor het eerst sinds de geboorte van Niiv alleen met haar voor een paar uur. Genieten dus! ;-)

Hier nog een paar fotootjes van mijn kleine meisje...


Lekker slapen in het grote bed.


Gistermiddag viel ze in slaap in bad, lief he?


Eindelijk kon ik haar zelf in bad doen...Yay!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten