zaterdag 19 maart 2011

Nog even genieten

van manlief, om precies te zijn....
Maandag moet hij weer werken en ben ik on my own. Dat zal wel even wennen zijn. Wennen om mijn draai te vinden, om een ritme te vinden samen met Niiv en om Riven te halen en na school te vermaken. Maar tot nu toe is dat met alle kinderen goed gegaan dus ga ik er van uit dat het nu ook geen probleem zal worden.

Ik merk dat ik nu langzaam aan weer dingen op begin te pakken, 1 daarvan is koken en gezond eten. De afgelopen 2 weken koos ik vooral voor makkelijk, vers dat dan weer wel, want ik weiger uit pakjes te eten of dingen uit de magnetron (das alleen nog maar maagvulling als je het in de magnetron heb gegooid) maar ik heb minder goed opgelet of ik alles wel binnen kreeg en mijn lunches waren zeer karig te noemen vergeleken met wat ik normaal at.
Maar gelukkig begin ik daar mijn draai en zin weer in te krijgen en dat is een goed teken, zo at ik vandaag als lunch een meergranen wrap met gerookt zalm, geitenkaas en rucola en dat ging er beter in dan zo'n smerige kleffe boterham (ik haat brood, dat moge duidelijk zijn).
Ook het avondeten begint weer langzaam te voldoen aan mijn eigen hoge standaard dus het gaat goed met me.
Zodra ik kan zeiken over eten dan weet je dat het goed gaat met me blijkbaar LOL ;-)

Mijn kleine meisje is vandaag al week 2 weken en een dag, het gaat snel allemaal, ze groeit goed, eet (drinkt) goed. En dacht ik altijd dat jongens de naam hadden je onder te plassen, Niiv is het bewijs dat meisjes het net zo goed kunnen. Erger nog mijn zonen hebben me nog nooit onder gezeken hahaha
Niiv maakt er een sport van dat zodra ik zo snel mogelijk probeer haar luier te wisselen (ja ik probeer inmiddels al zo snel mogelijk te zijn) om dan toch lekker op haar handdoek/omslagdoek/aankleedkussen te plassen..... Ze weet me goed bezig te houden dat kleine ding ;-)

Maar goed terug naar het genieten maar...het is mooi weer, eens zien of ik naar buiten kan met de kleine meid :-)


Niiv samen met papa.


En we liggen weer eens te slapen, wat hebben baby's het toch goed :D

1 opmerking: