vrijdag 5 november 2010

Weekend!

En zo was het ineens weer vrijdagmiddag en is het weekend voor mij en Riven alvast begonnen.
Gisteren heb ik heerlijk kunnen shoppen voor de kleine meid en kwam met een blij gezicht terug uit de stad met mijn nieuw verworven schatten :D
Shoppen voor meisjes is leuk ;-) Ook Riven was ik niet vergeten voor hem een leuke trui. En morgen voor mijn middelste zoon ga ik nog een nieuwe winterjas halen. Daar zal hij wel erg blij mee zijn want nu fiets hij al een maand in zijn leren jack...dus als vaders het niet doet, doet moeders het maar...
Daarbij vind ik het wel leuk om samen met hem even naar de stad te gaan. Ook gaan we morgen eens het experiment zuurdesembrood bakken met speltmeel doen. Eens kijken of het lukt er een redelijk brood van te bakken LOL. En de jongens zullen we blij zijn met de biologische mix voor muffins.
Inmiddels de 5de dag zonder suiker en ik moet zeggen ik voel me stukken beter. Minder moe en wat energieker dus dat is erg fijn. Neemt niet weg dat ik nog steeds moe ben, maar in ieder geval een heel stuk minder moe als voorheen en het lukt me om later dan half 9 naar bed te gaan 's avonds. Dus mijn ingeving was juist over de candida en zonder suiker, gist, melk en tarwe knap ik meteen op.

Verder hebben we een rommelweekendje, morgen gaan we aan de slag met wat dingen in huis, er moeten nog wat dingen opgehangen worden, ik wil de droger verslepen en manlief gaat een poging doen mijn vaatwasser aan te sluiten. Voor dat laatste moeten we naar de bouwmarkt en daar kan ik meteen even kijken naar verf voor in de woonkamer. Genoeg te doen dus, maar wel lekker in een relaxt tempo ;-)

Nu maar even lunchen, de keuken stofzuigen en thee zetten.
Fijn weekend iedereen!

1 opmerking:

  1. Shoppen voor babies is altijd leuk, en ja na drie knullen ineens naar de afdeling roze en lila is toch wel heel erg leuk!!!!
    Hoe is het brood gelukt? Recept??

    BeantwoordenVerwijderen