dinsdag 2 november 2010

Echo nummer twee

Vandaag kregen we de 20 weken echo en alles zag er super uit! Ons kleine meisje heeft geen afwijkingen en zag er super uit. Alles zat er op en er aan, hartje klopte, blaasje werkte, niertjes werkte, maagje werkte, we hebben zelfs de 2 verschillende bloedstromen gezien door de navelstreng. Wat is het toch bizar dat dat kan!
En nu moeten we wachten... Ongelooflijk lang wachten voor mijn gevoel en smelt ik elke keer weer bij de foto's en het onwerkelijke gevoel dat ik een meisje krijg.
Hoe dan ook was het fijn een bevestiging te krijgen dat het allemaal okay was en ook dat het zeker weten een meisje was :D

Vandaag kwam er ook een grote doos met positiekleding binnen, dus voorlopig heb ik voldoende broeken met voorvak LOL en wat leuke truitjes en buikbanden. Zelf een zwarte met glitters LOL Leuk zo'n suprise pakket :D  Kan ik zelfs hip de kerst door ;-)

Eind november mag ik weer naar de verloskundige en zal ik ook mijn bekkenpijn gaan bespreken want het begint nu toch wel hele erg vormen aan te nemen. Na 5 minuten fietsen kan ik nog amper lopen.. Dus dat is niet zo fijn.
Zeker gezien het feit ik nog 20 weken te gaan heb. Maar net bij de echo kreeg ik al te horen dat ik via het LUMC goede hulp kan krijgen dus ik hou nog even vol tot eind november en probeer mezelf te ontzien.

Vandaag dag 2 zonder suiker en het gaat goed, beter dan gisteren in ieder geval. Vanmorgen boodschappen gedaan om voor mezelf genoeg in huis te hebben suikervrij en ook lekker. Dus ik kan weer even voor uit. Ook mijn anti candida supplementen uit de kast getrokken dus we gaan er weer voor. Het kleine mensje in mijn buik heeft geen idee wat ik er voor over moet hebben allemaal om haar te mogen dragen ;-)

Nu maar lekker een kop thee en aandacht geven aan mijn jongste en dan morgenochtend een taartje bakken omdat we die middag aan de grootste broers gaan vertellen dat ze een zusje krijgen :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten