donderdag 18 november 2010

Trying to take it easy

En dat valt niet mee. Op school moet er van alles gebeuren, elke dag moet ukkie toch naar school, het huishouden draait door en helaas halen de boodschappen zichzelf niet (flauw hoor!!).
Vandaag was ook best druk en dan is de dag nog niet eens op de helft!
Na gisteren een heerlijk vrij dag je te hebben gehad, moest ik vandaag weer geloven aan de kou. Riven komt immers ook niet vanzelf op school. Gelukkig was dit ook meteen een mooi moment om mijn nieuwe zwangerschapsjas te testen op warmte en comfort. Nou hij was warm en hij zat ook lekker, ook op de fiets, dus dat is mooi! Ik kwam alleen tot de conclusie dat de C&A waardeloze wollen wanten maakt, want na 3 weken rafelen ze gewoon uit elkaar :(  En had ik alsnog koude handjes. Omdat ik zo druk bezig ben met al dat vilt moest ik vandaag weer nieuw halen dus had ik op mijn lijstje ook maar meteen handschoenen geschreven. Ik heb immers een hekel aan kou dus die dingen moesten en zouden er komen.
Na een blij jongetje achter te hebben gelaten, ging ik eerst thuis even ontbijten, de winkels zijn toch nog niet open om half 9.
Om vervolgens om kwart over 9 weer op de fiets te stappen en de concluderen dat het miezerde...blegh! Gelukkig is het niet ver en wilde ik toch erg graag handschoenen hebben. Dus mijn eerste stop was de Hema. Hier moest ik sowieso zijn om ook een schoenkadootje te kopen voor de kleine man. Gelukkig hadden ze ook hele fijn handschoenen van micro fleeche dus ik blij de deur uit met handschoenen, en 2 kadootjes voor de kleine man. Nu nog naar de fournituren zaak voor vilt en nadat ik dat had in geslagen nog een bezoek aan de supermarkt zodat we ook wat te eten zouden hebben tussen de middag en vanavond. Waarop ik bepakt en bezakt weer terug kon fietsen in de inmiddels regen. Maar wel met warme handen!
Toen was het een kwestie van boodschappen uitpakken, eten, stofzuigen, speelgoed ruimen om nu tot de conclusie te komen dat het al kwart voor 12 is en ik over een uur weer de fiets op mag om de kleine man te halen en de dierenarts met een bezoek te vereren om een pipetje te halen voor de kat..... En om dan thuis weer brood te smeren, kiddie te vermaken en vervolgens te mogen koken zodat we kunnen eten vanavond... En al die zwangerschaps sites maar roepen , neem je rust..... PPffff wanneer?!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten