dinsdag 9 november 2010

En toen was het al weer woensdag

Woensdag is vrije dag. Ik had Riven de mogelijkheid gegeven om vandaag naar school te gaan, maar toen hij hoorde dat hij een andere juf zou hebben, hoefde hij niet meer. Logisch, de juf is zijn veiligheid. Dus houden we het maar gewoon op een dagje vrij. Vandaag hebben we wel een fijn klusje, we mogen fijn een knol uithollen en versieren.... Want morgen viert Riven op school Sint Maarten. Nu heb ik daar de ballen verstand niet van, maar ik weet dat ze met een knol met een kaarsje erin 's avonds door de wijk lekkers op gaan halen.
Nu kan ik niet zover lopen dus blijf ik thuis en gaat papa mee, en tot Riven zijn grote verassing ook zijn oma uit Frankrijk. Die is deze week in NL omdat haar 103-jarige tante is overleden.... dat is uiteraard minder leuk, maar haar kleinzoon maakt dan een hoop goed denk ik :-)
Ook mag deze mama morgen de klassenpompoen uithollen en versieren. Waarom ik mezelf dat heb aangedaan, geen idee, maar goed je moet wat over hebben voor je kind niet waar?

Inmiddels groeit mijn buikkie lekker verder en is beeb heel lekker druk aanwezig. Zo kan ik niet rustig lezen, want ze schopt tegen het boek aan de hele tijd. Ze heeft inmiddels al een goed ritme en daar ben ik erg blij mee. 29 November mag ik weer naar de verloskundige, toch dan weer wat dingen bespreken over de bevalling want ik zie er heel erg tegenop. Eigenlijk is dit de eerste keer dat ik er zo tegenop zie :( Dus ze mogen me weer even geruststellen. Ook wil ik een verwijzing voor een fysio want mijn bekken doen zo'n ontzettend veel pijn, dan een beetje hulp en begeleiding wel fijn zou fijn (mits ik niet weer een idioot krijg net als met Riven, dan heb ik er niks aan :S )
Inmiddels heb ik een mooi idee voor de geboortekaartjes, dus ook daar ben ik zoet en blij mee. Nu nog 100% eens worden over de naam en dan hebben we het meeste wel rond eigenlijk.
Omdat ik nog redelijk wat spullen had van Riven hoef ik niet veel bij te kopen dus dat is ook best lekker. We moeten eigenlijk alleen shoppen voor commode, kinderwagen en kleertjes. En nog wel wat kleine dingetjes. Maar het is heerlijk dat ik niet zoveel moet en dat geeft rust :-)

Aanstaand weekend weer een druk weekend, dan zijn alle jongens er, we hebben een verjaardag, dus wordt aanpoten. Maar inmiddels ben ik ook al lekker aan het aftellen voor mijn paardenworkshop volgende week. En daar heb ik héél veel zin in! Ondanks dat het best zwaar zal worden met die dikke buik en pijnlijke bekken en niet te vergeten de kou... Maar dat mag de pret absoluut niet drukken. Ik heb zin om wat bij te leren en verheug me om weer aan de slag te gaan met deze prachtige dieren. Dus aftellen maar!

Vandaag eerst maar eens aan de slag met die knol, of pompoen denk ik maar, die is dieper en met een verwachte storm morgen, is het denk ik beter als je iets hebt wat dieper is zodat het kaarsje beter aanblijft.... Goed aan de knutsel dus!
Fijne woensdag allemaal!

1 opmerking:

  1. Hi Thessa,
    Dankjewel dat je even langs kwam op mijn blog en daar een reactie achterliet :D
    Het is interessant om hier te komen lezen. En je andere blog heeft prachtige foto's van paarden! (Het lezen daar komt een andere keer).

    Spannend dat je tegen het einde van je zwangerschap bent aangekomen joh...
    Veel plezier met de paarden workshop en een goed weekend gewenst!
    Groet, Aukje

    BeantwoordenVerwijderen