maandag 15 november 2010

Het 22-weken buikkie :-)

Even gevraagd of Rivje deze ochtend een foto wilde maken van mijn buikkie, en zie hier het resultaat van een meisje wat al 22 weken en 3 dagen in dit buikkie vertoeft :-)

Tis niet een opperbeste foto misschien, maar als je je er vanuit gaat dat de fotograaf slechts 4 jaar was, dan is het toch goed gelukt niet waar?
Ik heb vanmorgen toch ook maar de beslissing gemaakt een zwangerschapsjas te kopen, geheel tegen mijn principes in. Want ik krijg nu net met moeite de rits dicht en dan draag ik de jas van mijn man! Dus toch maar een jas met een voorvak erin :D Na de geboorte ook handig, kan de kleine lekker mee in mijn jas ;-) En stiekem geniet ik er best van dat ik dan zo'n jas in een maat 38 kan kopen. En realiseer ik me dat ondanks dat ik zwanger ben, ik toch nog steeds goed kan merken en kan zien dat ik 26 kilo ben afgevallen.
En dat vind ik best fijn ;-)
Ook vind het fijn dat de zon hier doorbreekt en ik een blauwe lucht zie in plaats van donkere wolken, en dat ik vanmorgen lekker droog kan fietsen zonder super veel wind.
En dat ik een héél blij jongetje op de fiets had, want hij mocht weer naar school en Sinterklaas had zomaar, snoepjes en een buzz lightyear knuffel in zijn schoen gedaan! Wat een fijne vent toch die Sint ;-)
En nu geniet mama lekker van de rust en het zonnetje door het raam en gaat ze lekker aan de slag met nog meer felt-food voor haar kleine man.
Fijne maandag allemaal!

1 opmerking:

  1. Hey, mooie buik heb je! Je bent nu al over de helft...... En wat een top-fotograaf!
    Die heeft wel een mooi kadootje van Sinterklaas verdiend. Fijn he, dat die kindjes er zo blij mee zijn als ze iets in hun schoen vinden.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen