vrijdag 12 november 2010

Sint Maarten and stuff

Sint Maarten was weertechnisch een ramp! En niet een beetje een ramp, maar een superramp, onweer, slagregen, storm én hagel..... de kinderen mochten 4 huizen doen en moesten toen terug omdat het te erg werd....na een warme choco op school mochten ze naar huis en op de terugweg, reed er een auto keihard door een plas en kreeg Riven een vloedgolf over zich heen en was nat van kruin tot teentjes. Zelfs zijn jas (dikke winterjas) was compleet doorweekt.... Gelukkig kon Riven er heel erg hard om lachen. Alleen papa en oma iets minder toen ze nog een auto aan zagen komen.
Ik schrok ook best een beetje toen ze thuis kwamen en ik een verzopen ratje zag.
Máár ondanks alles vond onze kleine man het helemaal te gek, hij had wat snoepjes gekregen, vond de lampion die ik gemaakt had helemaal te gek en vond het super leuk met zijn papa en zijn oma die toevallig vanuit Zuid Frankrijk nu over was.
Dus voor hem was godinzijdank helemaal te gek :-)

Nu kunnen we dus op naar de volgende heilige, Sint Nicolaas LOL
Ook daar mag ik weer 1 en het ander voor doen op school dus ik hou mijn hart al vast ;-)

Vandaag ben ik inmiddels ook 22 weken zwanger! Jeetje we zijn inmiddels 2 weken over de helft hahaha, wat een opluchting! Ik bedenk me maar even niet dat dat dus betekend dat we nog 18 weken moeten....

Verder ben ik met een giga viltproject bezig. Voor de kleine man ben ik allemaal groenten, fruit, brood, etc etc aan het maken voor het keukentje wat hij gaat krijgen van meneer Klaas :D
Dus in de Rivenloze uurtjes zit mama druk te knippen, naaien en te vilten zodat ik dat er bij kan geven. Hij had al een keukentje maar die is overleden en hij zeurt nu al zolang om een nieuwe, dat hij een mooie houten krijgt.
Daarbij vind ik het erg leuk om al die dingetjes te maken dus moet helemaal goed komen. Momenteel is de stand 2 wortels, 1 aubergine, 1 vis en een pak melk :D Ik zal morgen wel even een foto maken en deze hier plaatsen om te showen.

Voor nu ga ik maar eens de mannen van eten voorzien en wens ik iedereen een heerlijk weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten