vrijdag 29 april 2011

Van alles en nog wat

Ppff wat een week... na een super weekend zakte dat ook weer... Eerst kon ik mijn 2 oudste kids naar hun vader brengen zondagavond omdat middelste zoon ineens rare uitslag had en dit misschien gevaarlijk kon zijn voor Niiv, waarvan de weerstand toch nog wat wankel was van de buikgriep. Dit verliep niet helemaal lekker, eerst was ex bezorgd en was het goed en tien minuten later werd ik terug gebeld of ik niet met hem naar de huisartsenpost kon gaan want het kon anders gevaarlijk zijn voor zijn zwangere vrienden... *zucht* Waarop ik zei maar jullie kunnen nog apart zitten (ze wonen niet samen). Ook begreep ik niet zo goed waarom het nu ineens niet goed was. Maar goed uiteindelijk moest hij wel en brachten we met pijn in mijn hart de jongens terug naar hun vader. Daar werd Jaiden de volgende dag gezien in het ziekenhuis waar ze eerst dachten aan nekkramp en ze toen maar bloed prikten...
Ex zou mij de uitslag laten weten, maar je begrijpt hier kon ik zelf elke keer fijn achteraan bellen. Hoe dan was het bloed in orde, hij was nog wel wat sloom, maar waarschijnlijk nog een staartje buikgriep of zonneallergie denk ik. Maar ja toen ik vroeg hoe we het nu met de vakantie verder gingen doen kreeg ik geen reactie en die moet ik nu nog krijgen... Dat soort dingen hebben altijd flinke invloed op mijn humeur want ik wil als moeder ook weten hoe het met mijn kind is...
Verder had ik 2 zware daagjes omdat manlief in Frankrijk zat en dan merk je toch wel dat je dat rustpunt mis als manlief thuis komt. Het scheelt toch of je rustig in je uppie kan koken of met 2 kinderen aan je rok en dat geldt ook voor douchen, als manlief er is kan ik rustig douchen, als hij er niet is, douche ik met oren op steeltjes en zo snel mogelijk waardoor elke vorm van ontspanning er meteen vanaf is.
Ook vind ik de nachten minder leuk... ik hoor ineens meer enge geluiden, de honden zijn onrustiger en rennen bij elke auto die ze horen naar beneden, dus kriegel word ik daarvan. Maar ik overleefde het wel weer, dus dat is mooi ;-)

Verder ging ik deze week met de ukkies lekker naar de biowinkel om boodschappen te doen, kreeg ik gratis tulpen bij de AH en ben ik begonnen alles grondig op te ruimen en uit te zoeken (alweer voor mijn gevoel). Deze keer heb ik alleen wel meer succes met mijn plannen, morgen krijgen we namelijk een nieuwe salontafel en eettafel dus moeten er wel wat dingen naar grofvuil, dus grijp ik meteen de kans aan (als manlief toch moet rijden) om al het andere wat weg moet ook meteen klaar te zetten :D
En manlief beloofde de schuur de weekend uit te mesten, dus heb ik ook maar alvast een berg spullen van mijn oude winkel klaar gezet zodat die nu eindelijk de schuur eens in kunnen waardoor ik tenminste ruimte heb in onze zijkamer.

En in die betreffende zijkamer heb ik al flink huis gehouden dus het schiet op. Het leukste om te doen was mijn knutselkast opnieuw indelen. Ik kreeg namelijk van een vriendin 2 tassen vol kruiden dus die staan nu netjes in potjes, gelabeld in de kast, samen met alle overige toebehoren om wierook, olie en zalfjes te brouwen :D Ik bedoel je moet toch wat doen in je vrije tijd en ik zweer bij mijn zelfgemaakte goudsbloemzalf.

Dus zo druppelde deze week langzaam voorbij en is het nu vrijdag. Vandaag boodschappen doen, verder met uitzoeken en opruimen en vanavond ga ik even mee om te kijken in een huis van een vriend waar het nogal spookt, of ik niet eens kon kijken wat er nou zat.
Nou geen probleem uiteraard, Thess huppelt wel naar binnen :D

Verder nam ik nog 3 deze lieve foto's :-)


Deze maakte ik net, ze lag zo lief te lachen naar me, dat ik wel een foto moest maken.


Riven geeft me een blaaskusje *smelt*


Kleine grote broer geeft zijn zusje de fles...zoooooo lief!

1 opmerking:

  1. Ik vind er ook niets aan, alleen 's nachts, niet omdat ik bang ben hoor.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen