dinsdag 26 april 2011

Van de ene stress naar de andere

Was ik net zelf gezond verklaard, kon ik zondagavond mijn middelste zoon terug naar zijn vader brengen met erge uitslag. De reden dat ik hem naar zijn vader bracht was punt 1 uit gevaar voor Niiv, het leek verdacht op de mazelen en punt 2, hij hangt aan zijn vader dus leek me dat de beste plek voor hem.
Ik uiteraard de rest van de avond en nacht gigantisch schuldgevoel. Ex gisteren naar het ziekenhuis waar ze in eerste instantie nekkramp vermoedde :S
Dus bloedprikken. Toen twijfelde ze weer en nu moet het afhangen van het bloed. Dat horen we vandaag. Dus stress. Ik ben niet goed in zieke kinderen, mijn stresslevel schiet omhoog en ik maak me onwijs veel zorgen.
Ik hoop nu maar dat er niks is...

Verder heb ik onwijs last van zonneallergie, deze keer tot blaren aan toe, dus ik kan niet naar buiten, tenzij ik me compleet bedek en dat is amper te doen met de warmte :(
Gek wordt ik er van. Gisteravond bracht ik de avond door met komkommerschijfjes op mijn armen en borst en daarna rook ik naar kokos omdat ik (nadat ik het als tip ergens had gelezen) me had ik gesmeerd met kokosolie... Het verlichtte de jeuk gelukkig wel iets.

De kleine meid lijkt niet erg veel last te hebben van de warmte, ja wat warmte bultjes en verder slaapt ze veel, maar ja geef haar eens ongelijk, van dat warme weer wordt je ook duf. Ze is gelukkig weer helemaal beter van de buikgriep en haar uitslag is ook weg dus daar ben ik erg blij om.

En zo rommelen we vrolijk verder en zit ik vol ongeduld te wachten op een telefoontje van ex met de uitslagen van het bloed *zucht* wachten duurt zo lang :(

2 opmerkingen:

  1. Oei da's echt niet fijn. Het is al niet fijn om een ziek kind terug moeten brengen, maar als ze dan ook nog vermoeden dat het hersenvliesontsteking is, dan ben je echt niet blij, lees heel erg bezorgd.
    Ik hoop dat je inmiddels de uitslag via H gehoord hebt en ik hoop (heel erg hard) dat het mee valt. En dat je je een beetje gerust kunt voelen.
    Sterkte meis.

    PS dat vlinderjurkje van Niiv in je vorige post is echt ubercute.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, wat vervelend!
    Wat goed helpt bij zonnenallergie: Hammameliswater....Zelf heb ik 'm van primavera ( ooit bij Van haver tot gort besteld)

    BeantwoordenVerwijderen